Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-15, 20:51
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse1985
Ursäkta min stavning, är inte jättebra på att stava. Mamma. Vad jag fått till mig har det varit rätt många män som kommit och gått sen hennes skillsmäsa

Ok. Hur vet du detta?

Berätta gärna mer.
Citera
2024-10-05, 11:38
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOzil
Det verkar som att han bytt efternamn till Cugel och är folkbokförd på en c/o-adress i Malmö hos någon med hans ursprungliga efternamn, Afshar (kanske bara för post medan han satt inne?).

https://www.ratsit.se/19850705-Elias...DJQ1O-t7UbxpRM

Men han ser också ut att ha en adress i Kolbäck utanför Västerås.

Varför hade han en adress i Kolbäck och vilken var den?
Citera
2024-10-05, 12:21
Medlem
Dilkingtons avatar
Finns 773 personer på postnumret där han bor. Han är nummer 718 på lönerankingen.

Snittinkomst 28 KKr.

Det går inte så bra för herr Elias. Hans föräldrar skäms
Citera
2024-10-26, 22:07
Medlem
Länkarna till FUP fungerar inte, någon som har dessa?
Citera
2024-10-27, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Finns 773 personer på postnumret där han bor. Han är nummer 718 på lönerankingen.

Snittinkomst 28 KKr.

Det går inte så bra för herr Elias. Hans föräldrar skäms

100% att Elias följer denna tråd i vart fall sporadiskt.
Är nästintill omöjligt att ta sig tillbaka till något vettigt efter en sådan lång volta som dessutom var en riksnyhet. Elias har som bekant visat på rena sociopatiska och narcissistiska personlighetsdrag som blev en osannolik underhållning genom hela rättsprocessen.

Med det sagt var det många som trodde att när Elias blev frisläppt skulle han garanterat göra någon form av hämndaktion mot antingen polisen, åklagaren eller någon annan som enligt hans sociopatiska personlighet har "förolämpat" honom. Inte minst många här i denna Flashback-tråd var säkra på detta utfall.

Nu kanske det kommer hända framöver visserligen. Men ju längre tid som går, desto mindre sannolikhet att något sådant kommer att ske. För mycket vatten har hunnit rinna under broarna så att säga. Självklart positivt att något sådant inte skett och förhoppningsvis går både Elias och Parastou vidare i livet i den mån det går.
Citera
2024-11-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
100% att Elias följer denna tråd i vart fall sporadiskt.
Är nästintill omöjligt att ta sig tillbaka till något vettigt efter en sådan lång volta som dessutom var en riksnyhet. Elias har som bekant visat på rena sociopatiska och narcissistiska personlighetsdrag som blev en osannolik underhållning genom hela rättsprocessen.

Med det sagt var det många som trodde att när Elias blev frisläppt skulle han garanterat göra någon form av hämndaktion mot antingen polisen, åklagaren eller någon annan som enligt hans sociopatiska personlighet har "förolämpat" honom. Inte minst många här i denna Flashback-tråd var säkra på detta utfall.

Nu kanske det kommer hända framöver visserligen. Men ju längre tid som går, desto mindre sannolikhet att något sådant kommer att ske. För mycket vatten har hunnit rinna under broarna så att säga. Självklart positivt att något sådant inte skett och förhoppningsvis går både Elias och Parastou vidare i livet i den mån det går.
Man vet aldrig.
Citera
2024-11-23, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse1985
Ursäkta min stavning, är inte jättebra på att stava. Mamma. Vad jag fått till mig har det varit rätt många män som kommit och gått sen hennes skillsmäsa
Ja hon ser bra ut så hon har nog inga problem att träffa olika män
Citera
2024-11-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.af.Danmark
Man vet aldrig.

Nej, det kan man inte veta.

Nu har det däremot gått så mycket tid att det är alltmer osannolikt att något sådant skulle hända. Tiden går och livet går vidare hur jävligt och kränkt man än blev.

Utifrån Elias perspektiv är det givetvis enkelt och kunna säga "en vacker dag". Ett väldigt enkelt uttryck att gömma sig bakom för att aldrig behöva hämnas och samtidigt "kunna rädda ansiktet".
Citera
2024-11-23, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Nej, det kan man inte veta.

Nu har det däremot gått så mycket tid att det är alltmer osannolikt att något sådant skulle hända. Tiden går och livet går vidare hur jävligt och kränkt man än blev.

Utifrån Elias perspektiv är det givetvis enkelt och kunna säga "en vacker dag". Ett väldigt enkelt uttryck att gömma sig bakom för att aldrig behöva hämnas och samtidigt "kunna rädda ansiktet".
Det har du rätt i att det har gått lång tid. Livet går vidare.
Citera
2024-11-27, 17:12
Medlem
Jag gissar att båda på något sätt kommer strula till det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här