Flashback bygger pepparkakshus!
2016-09-03, 19:46
Medlem
Trga var dom, dock s r den uppe nu.
Citera
2016-09-04, 00:34
Medlem
Fan vad jag str mig p att de i ledningcentralen alltid ska terbertta allt som hnt till oss tittare, nr man precis ftt sett det som hnder p platsen + samtalet mellan OV och ledningcentralen

Frvrigt r ju den blonda tjejen (hon med ballongen) rtt het
Citera
2016-09-04, 06:43
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RachelZane
Fan vad jag str mig p att de i ledningcentralen alltid ska terbertta allt som hnt till oss tittare, nr man precis ftt sett det som hnder p platsen + samtalet mellan OV och ledningcentralen

Frvrigt r ju den blonda tjejen (hon med ballongen) rtt het

Du r inte den enda som tycker det. Funderar p att verge serien pga detta. Eller samma sak nr de ska bertta vad som hnder ikvll eller efter pausen. Jisses, lt oss tittare se det d istllet. S mycket tid som gr t det. Helt otroligt.
Citera
2016-09-04, 08:19
Medlem
Smsta jvla sk realityprogrammet ever. En kompis som var p plats sa att det kunde bli hur mnga omtagningar som helst innan programledarna var njda. Tubvakterna ser bara skitndiga ut och kommentarerna dom har om LOBARNA r allt annat n proffsigt
Citera
2016-09-04, 09:54
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Du r inte den enda som tycker det. Funderar p att verge serien pga detta. Eller samma sak nr de ska bertta vad som hnder ikvll eller efter pausen. Jisses, lt oss tittare se det d istllet. S mycket tid som gr t det. Helt otroligt.
Jag vergav serien nr Mickan frsvann.
Citera
2016-09-05, 17:12
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Jag vergav serien nr Mickan frsvann.

Jo henne saknar man stort . Saknar evun Marre, Bad ass .
Senast redigerad av Bazecoon 2016-09-05 kl. 17:28.
Citera
2016-09-06, 12:33
Medlem
Rknas ordningsvakterna in i begreppet blljuspersonal ? Om man sett deras
bilar ute i hg fart med just bltt ljus borde svaret vara ja.

En av de kvinnliga vakterna var enligt egen uppgift 1.60. Strre n Mickan d ...
Citera
2016-09-06, 23:04
Medlem
Wuzzies avatar
Varfr blurrade dom den OV som satt i spy-rummet nr polisen kom, och inte innan? Det ser ju helt klart ut som att det r samma person?

Instmmer med fregende talare angende detta s.k. "play by play" snacket.
Citera
2016-09-08, 20:43
Medlem
Ca kl 20:35 (sndningstid dvs) i dagens avsnitt visas terigen varfr tjejer inte ska jobba i dessa yrken, tminstone inte i "tjejpatrull". Rent pinsamt hur enkelt rnaren kom undan.

Frst en ltt fint frbi och sedan ivg. Tack och hej...
Citera
2016-09-08, 20:48
Medlem
VolvoF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytastic
Ca kl 20:35 (sndningstid dvs) i dagens avsnitt visas terigen varfr tjejer inte ska jobba i dessa yrken, tminstone inte i "tjejpatrull". Rent pinsamt hur enkelt rnaren kom undan.

Ja helt sanslst, hon vgade inte och den andra gick lite sltt. Slutar med berusade brottsoffret blir gripen.

Edit Han blir alla fall inte taget.
Citera
2016-09-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flytastic

Hller helt med dig. Kan inte fatta hur vissa inte kan ha insikt i att de inte klarar av yrket! ! S pinsamt!!
Citera
2016-09-08, 20:57
Medlem
cochrans avatar
Det borde vara obligatoriskt att med jmna mellanrum kontrollera ordningsvakternas fysiska frmga.
Det kanske grs, men en del verkar faktiskt ha stora problem med konditionen. Alldeles nyss kunde en misstnkt rnare enkelt fly frn tv vakter. andra sidan r det tacksamt att ngon ver huvud taget vill ta dessa jobb. De verkar verlag faktiskt gra bra arbetsinsatser och avlastar ocks vr underbemannade poliskr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in