2013-03-05, 05:21
Medlem
Beardzs avatar
Tjena boys. Nu har jag tittat p flera avsnitt i rad. Fr be om urskt i fall detta redan tagists up.

r det endast efterblivna som gillar fotboll eller blir man efterbliven av att gilla fotboll?

Jtte slagsmlet med typ 30 inblandade. r det ziggis klaner mot varandra eller? (Avsnitt 6)

Varfr finns inte avsnitt 5 p play?
Citera
2013-03-05, 06:07
Medlem
1979s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardz
Tjena boys. Nu har jag tittat p flera avsnitt i rad. Fr be om urskt i fall detta redan tagists up.

r det endast efterblivna som gillar fotboll eller blir man efterbliven av att gilla fotboll?

Jtte slagsmlet med typ 30 inblandade. r det ziggis klaner mot varandra eller? (Avsnitt 6)

Det r efterblivna som blir nnu mer efterblivna.

Tekniska problem som de inte orkade fixa. Finns p Pirate Bay.
Citera
2013-03-05, 23:04
Medlem
Citat:

Fotbollssupportrar r retarderade grobianer ja. Korrekt iakttagelse.
Citera
2013-03-06, 04:52
Medlem
Beardzs avatar
Avsnitt 5 finns nu uppe p play.
Citera
2013-03-06, 07:31
Medlem
spajjes avatar
Citat:
Avsnitt 5 finns nu uppe p play.
Det var p tiden
Citera
2013-03-06, 20:07
Medlem
Haha kollar p det nu, ordningvakter har anhllit en neger som kallar tjejen ( en av ordningvakterna) fr hora och tar fram sin kuk
Citera
2013-03-06, 20:07
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Kulturberikning!

Inte en vecka!! hittills utan tossig neger i rutan
och jag tvivlar p att hans vrderingar r vackrare utan khat pverkan...
Citera
2013-03-06, 20:14
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

I senaste avsnittet (som jag vet att du har sett) s sger en av reparatrerna klart och tydligt att det r 700V likstrm i skenan och att det r livsfarligt, med strsta sannolikhet s blir du medvetsls eller dr(?) om du rr vid skenan.

Och du frgade frut varfr reparatrerna inte fick ngon stt av skenan, de rrde inte ens vid skenan utan gick bara p rlsen som i sig r helt strmls samt att nr de gick bredvid skenan s var de p "baksidan" dr det r ett trskydd fr skenan

-----------------------------------------------------------------------------

Fr mig betyder skena och spr samma sak, vad fan r en skena menar du? dom sitter ju ttt ihop med varandra fr bvelen s att det ska vara omjligt att undvika

Under det uppmrksammade sprrnet som skakade Sverige med fyllot som ramlat ner, hur lyckas han ramla ner s att att missar att vidrra skenan?..r den chansen procentuellt stor?.
Senast redigerad av Herr Bkberg 2013-03-06 kl. 20:18.
Citera
2013-03-06, 20:15
Medlem
Blundettos avatar
Spnnande TV i all ra. Men om ngon hotar att hoppa framfr tget s stoppar man vl tgen i nrheten eller?

Edit: Tnkte inte p idiot/fyllofaktorn som br tas i beaktelse. Skoja genom att ltsas hoppa....
Senast redigerad av Blundetto 2013-03-06 kl. 20:23.
Citera
2013-03-06, 20:25
Medlem
Herr Bkbergs avatar
"Vet du var krlek r" wtf!

Vi r nazister och vi r bra" karamellidiktstipendiumet fr bsta rim & lyrik 2013!
Senast redigerad av Herr Bkberg 2013-03-06 kl. 20:35.
Citera
2013-03-06, 20:41
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Fr mig betyder skena och spr samma sak, vad fan r en skena menar du? dom sitter ju ttt ihop med varandra fr bvelen s att det ska vara omjligt att undvika

Under det uppmrksammade sprrnet som skakade Sverige med fyllot som ramlat ner, hur lyckas han ramla ner s att att missar att vidrra skenan?..r den chansen procentuellt stor?.

Fast det r inte samma sak, spret r det tget ker p och skenan r den som sitter lngst ut frn perrongen som till 2/3 r tckt av trplankor, ska till och med vara s snll att jag markerat det t dig s du ser skillnaden.

Det inringande i bilden r el-skenan och det enda som du kan f en stt av, som du ser s r strre delen tckt av tr fr att minska risken att man kommer t den.

http://i.imgur.com/2Kh5ukL.jpg

S att vandra p spren r inget som gr att du fr en stt, att killen som ramlade ner inte kom t skenan r bara ren tur d han hamnade mitt p spret istllet fr lngre ut

Hade ingen aning om att folk var s hr outbildade ang tgspr, snt hr snappar man ju upp redan som 10-ring

-------------------

Hr har du ett klipp som visar vad som skulle hnda om du hamnar p el-skenan s farligt r det allt, titta p egen risk om du r knslig

http://www.clipcartel.com/Guy-Gets-E...ideo.4124.html
Senast redigerad av Reggaeman 2013-03-06 kl. 20:50.
Citera
2013-03-06, 20:50
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
"Vet du var krlek r" wtf!

Vi r nazister och vi r bra" karamellidiktstipendiumet fr bsta rim & lyrik 2013!

Det r frn en lt.

Jag knner igen den rdhriga frn motstndsrrelsen, tyvrr. Resten r svrate att placera eftersom de inte sticker ut lika mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in