Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2012-01-03, 21:22
Medlem
Vi var ett par stycken som hade åkt upp från Stockholm till ett par svenska tjejkompisar i London, vi var 10 personer där som bodde i en liten tvåa och skulle på en riktigt fet nyårsfest. (Detta var detta nyår).

Ålder: 19 år
tidigare erfarenheter: Alkohol och Weed.

Det började ganska tidigt, några av våra tjejkompisar hade testat både det ena och det andra i London och jag kände att, om man ska göra MDMA så är nog nyår en jävligt bra tid att göra det.

Så vi träffade en riktigt skön tjej(!)-knarklangare som hade både gräs och MDMA, vi var 4 st som skulle göra det, jag, min bror, och 2 andra tjejer som skulle göra det under kvällen.

Men vi bestämde oss för att inte knarka förrän senare på kvällen. Så vi köpte ett par 2g påsar weed + 1 Gram enligt tjejen (som var hög som ett hus) riktigt bra MDMA.

Efter detta åkte vi hem och det var en jäkla stress när 10 pers skulle duscha och fixa sig inför nyår med en enda dusch, men vi började kröka på rätt bra och en del öl slank ner så man började bli rätt full.

Sedan skulle vi till klubben, denna låg i en gammal burberryfabrik som hade en jäkla massa våningar och det var en jäkla massa folk som skulle dit. Efter vi hoppat av bussen så samlades vi som skulle ta det och tog 2 fingartoppar av det riktigt vidriga pulvret och sög rent det. Sedan gick vi mot klubben,

Jag skalar av 40 minuter av resan dels för att vi tappar bort oss och dels för att vi mest är packade under denna tidpunkt.

Efter cirka 40 minuter så har vi äntligen hittat till klubben, jag börjar känna en skön känsla och börjar speedas upp som fan, pratar fortare, kommer fram till saker fortare etc etc. men jag känner mig inte överdrivet hög. Nyåret firas in och alla kramas sen så bestämmer vi oss för att fylla på.

Vi samlas än en gång upp och tar ännu mer, Nu börjar saker hålla igång, jag känner mig extremt skön, och har en sån jäkla koll, saker som brukar vara irriterande blir lätta, tex att ta sig igenom folkmassorna, jag glider runt på det feta dansgolvet där det är ashög musik och mycket ljus och plötsligt slås "One More Time" på av Daft Punk. Jag blir jäkligt glad och ler ett knarkigt leende medan jag dansar runt. Fortsätter att känna att jag inte är borta på något sätt utan snarare väldigt hög men jag är så jävla "där".

Sedan sista gången vi tar mer, min brorsa har gått hem tillsammans med 4 andra av vår grupp, kl var väl runt halv 3 på natten nu.

Vi tar mer och en till kompis till mig vill också testa, vi har inte mycket kvar men när jag sätter in fingret så får jag rätt mycket i mig. Och jag var redan ganska så borta, nu blir varenda person jag pratar med medveten om hur hög jag är, jag är riktigt stirrig och blicken slängs upp mot himlen som ser otroligt bra ut under samtal. Jag och min kompis kommer överens om att ett torn ser perfekt ut just nu. Jag och kompis "A" drar runt och pratar med random-britter då vi kommit överens om att inte dansa längre (fortfarande stört hög). Jag skiftar snabbt mellan språken och jag agerar inte awkward mer än att jag finner saker intressanta bara i några sekunder för jag hinner liksom fatta grejen rätt fort och vända min uppmärksamhet någon annanstans.

Efter mycket dans och bullshit så börjar vi dra oss hemåt, klockan var väl halv 5 just då, inte ens nära trött och hjärtat känns som det ska få en överdos och dö snart.

Vi drar runt ett tag och kommer ju på att det går ju förfan inga tunnelbanor härifrån längre, vi drar runt och letar efter en taxi och jag pratar extremt fort och är jättestirrig, jag känner mig riktigt bra fortfarande. Efter den trevliga taxin så drar vi in i lägenheten och där har vår vän redan rullat upp 3 st av det extremt bra weedet (vi hade rökt dagen innan). Jag röker och pratar så extremt fort, varenda gång någon fimpar på golvet kommenterar jag det för att sedan snabbt som ögat torka upp det fint och prydligt. Weedet och MDMA:t funkade väldigt bra tillsammans och man blev inte trött utan snarare lite flamsigare men fortfarande extremt på. Detta fortsätter i ett par timmar, när vi ska gå och lägga oss finner jag det omöjligt att sova, sitter uppe och försöker men är alldeles för pigg, slutar med att jag på något sätt vaknar och känner mig fortfarande jävligt pigg.

Som en sammanfattning tycker jag att det var riktigt kul och det var en jäkligt skön drog för att den gjorde en inte dum i huvudet, snarare motsatsen, och det var riktigt jävla roligt!
Citera
2012-01-03, 21:57
Medlem
CristDaFists avatar
Låter som det var tjack ni fick och inte mdma. Snorta ni det? Några fingertoppar i påsen av mdma är inte tillräckligt och du blev pigg och skärpt låter som tjack faktiskt

Trevlig läsning iaf. London är ett ställe man kan festa rejält hos.
Citera
2012-01-04, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Låter som det var tjack ni fick och inte mdma. Snorta ni det? Några fingertoppar i påsen av mdma är inte tillräckligt och du blev pigg och skärpt låter som tjack faktiskt

Ja jag undrade över det där, det blev långt mer än 2 fingertoppar då vi fyllde på rätt ofta men ska man snorta det? och hur mycket är en skaplig dos liksom? För en nybörjare
Citera
2012-01-04, 20:46
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanKlinken
Ja jag undrade över det där, det blev långt mer än 2 fingertoppar då vi fyllde på rätt ofta men ska man snorta det? och hur mycket är en skaplig dos liksom? För en nybörjare

Skaplig dos för mdma eller? Det är mellan 100-200mg bombat. 200 kanske e lite mycket men vissa gillar ju det. Bomba det ska vara bäst tror jag iaf. Sen tjack ska man ju snorta då för biotillgängligheten är dålig i magen. Det låter som det var Tjo ni fick iaf men jag gissar bara enbart på vad du skrev i rapporten.
Citera
2012-02-11, 08:30
Medlem
Kan det vara tjack? Jag fick tag på vad jag trodde va mdma inne på ministry of sound i london och fick liknande tripp som beskrivs av VanKlinken. Senast jag tog mdma i oslo så blev jag inte ett skit speedad men allt annat va som det skulle. båda gångerna va det i kristalform. är det bätre grejer i london eller har man blivigt blåst och fått i mig tjack i london?
Citera
2012-02-11, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist

Uhm... Har du någonsin sett 100-200mg MDMA kristaller? Kan lova dig att "några fingertoppar i påsen" borde duga alldeles utmärkt om man nu faktiskt har MDMA på hela fingertoppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in