• 1
  • 2
2005-01-18, 14:26
Medlem
jobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Har du något namn?
Tja, vad sägs om "skallskada"?
Citera
2005-01-18, 16:08
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Har du något namn?
Manisk flatulens?
Citera
2005-01-18, 16:29
Medlem
Larry lurings avatar
Hur är ditt förhållande till fisar utöver att lätta dem på andra?
Tycker du fisar är roliga, så att du brister ut i skratt om du bränner av en brakare?

Av nån anledning är det ganska många som förknippar fisar med lustigheter, därav även att släppa dem på andra kanske?
Citera
2005-01-19, 09:53
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larry luring
Hur är ditt förhållande till fisar utöver att lätta dem på andra?
Tycker du fisar är roliga, så att du brister ut i skratt om du bränner av en brakare?

Av nån anledning är det ganska många som förknippar fisar med lustigheter, därav även att släppa dem på andra kanske?

Jag tycker väl att det är något naturligt, viker mig inte dubbelt om jag fiser direkt. Kan dock finna det roande om en "fin flicka" fiser och man påtalar det för henne
Citera
2005-01-19, 15:45
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Jag tycker väl att det är något naturligt, viker mig inte dubbelt om jag fiser direkt. Kan dock finna det roande om en "fin flicka" fiser och man påtalar det för henne
Men det är nog mer normalt. Det tycker ju de flesta snubbar är kul!
Citera
2005-01-20, 16:15
Awaiting Email Confirmation
njaa. finner det inte så roligt när någon (tjej/kille) fiser spontant sådär, men det systematiska fisandet(!), det som säkre Sammy ägnar sig åt är skit kul! jag verkligen njöt av att läsa ditt inlägg.

Det gav mig också ett större perspektiv om andra människor beteende. Jag tror mig nu veta varför det ofta luktar fis runt vissa personer. Du är inte ensam Sammy! Ni systematiska saddofisarna flanerar omkring på våra gator och för biologisk krig mot oss spontanfisare!

skulle vara intressant att veta hur mycket analgaser varje person genomsnittligen andas in per dag. Någon som håller inne på denna värdefulla fakta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in