2012-01-10, 12:08
Medlem
.....
Senast redigerad av g3n3ral 2012-01-10 kl. 12:35.
Citera
2012-01-10, 12:10
Bannlyst
Tacka nej vem fan vill jobba som timanställd.
Citera
2012-01-10, 12:10
Medlem
25TaLifes avatar
Det tolkar jag som att du fått "jobbet" ja, sen är det upp till dig om du tycker villkoren är schyssta!

Och ja du Nevlec, jag tror ganska många tycker att en timanställning är bättre än ingen anställning
Citera
2012-01-10, 12:12
Medlem
sasos avatar
fråga massa frågor typ vart du ska jobba,om arbetskläder och vad lönen är osv
Citera
2012-01-10, 12:14
Medlem
g33kns avatar
Timanställning är det väl inget fel på?

nevlec: tycker du att man ska jobba på ackord då eller?!

Det ser ut som att du måste samtycka med deras villkor för att få gå vidare helt enkelt.

Grattis och lycka till om du får jobbet !
Citera
2012-01-10, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Tacka nej vem fan vill jobba som timanställd.

Jag vill eftersom jag har varit arbetslös en längre tid utan att ha hittat ett heltids jobb. Någonstans måste man börja och jag kan inte begära för mycket och riskera att bli utan jobb lika länge till.

Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Det tolkar jag som att du fått "jobbet" ja, sen är det upp till dig om du tycker villkoren är schyssta!

Och ja du Nevlec, jag tror ganska många tycker att en timanställning är bättre än ingen anställning

Jag hade tänkt skriva att anställningsvillkoren ser intressanta och bra ut, att jag är intresserad av att gå vidare

Citat:
Ursprungligen postat av saso
fråga massa frågor typ vart du ska jobba,om arbetskläder och vad lönen är osv

Jag vet ungefär var jag ska jobba d.v.s vart företaget är beläget och orterna runt omkring. Arbetskläder står de för, vilket stod i jobbannonsen och lönen skrevs i mailet som jag fick, men jag bytte ut tiotalet mot "xx".

Citat:
Ursprungligen postat av g33kn
Timanställning är det väl inget fel på?

nevlec: tycker du att man ska jobba på ackord då eller?!

Det ser ut som att du måste samtycka med deras villkor för att få gå vidare helt enkelt.

Grattis och lycka till om du får jobbet !

På mitt tidigare arbete var jag också timanställd, men fick nästan arbeta heltid. Jag ser det bara som en möjlighet att visa vad man kan, för att sedan bli anställd, precis som en provanställning.

Tack så mycket g33kn Jag hoppas verkligen att jag får jobbet, att detta är min vänd och ljuspunkt i livet.
Citera
2012-01-10, 12:35
Medlem
Allt hänger ju egentligen på hur många timmar du får, men som jag uppfattar det så innebär timanställning i det här fallet bara att du inte får en fast månadslön utan helt enkelt jobbar massor och så räknar man antalet timmar. Kan bli mycket, kan bli lite.

Men även om man inte skulle tycka att just de här villkoren är jättebra så är det ju ett jobb, och har man ett jobb så är det lättare att få ett nytt jobb än om man går hemma och pillar sig i naveln.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in