Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 22:16
  #10921
Medlem
Hjv9s avatar
Där var Robertson ute. 19 raka framträdanden i Crucible stannar det vid. Starkt av Jamie Jones att vinna från 5-8.
Citera
2024-04-17, 22:36
  #10922
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Där var Robertson ute. 19 raka framträdanden i Crucible stannar det vid. Starkt av Jamie Jones att vinna från 5-8.
Inte mig emot, kritiken mot Crucible verkar ha hörsammats av snookergudarna. Trump gjorde avbön efter finalen mot Ronnie och nu senast i Hendrys challenge video på Youtube.

Robertson ville ha kortare matcher och gärna flytta VM till en större arena, nåväl han fick 9 frame😀
Citera
2024-04-17, 23:08
  #10923
Medlem
Hjv9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Inte mig emot, kritiken mot Crucible verkar ha hörsammats av snookergudarna. Trump gjorde avbön efter finalen mot Ronnie och nu senast i Hendrys challenge video på Youtube.

Robertson ville ha kortare matcher och gärna flytta VM till en större arena, nåväl han fick 9 frame😀

Ha, då lär Ronnie vara på tur härnäst antar jag.

Ryan Day och Jackson Page bidrar till det framgångsrika Walesiska kvalet. Fler från Wales än Kina i år.

Gjorde en snabbräkning på spelarna och 15 av 32 kommer vara över 40+ denna gång. Endast tre födda på 00-talet.
Citera
Igår, 01:09
  #10924
Medlem
Hjv9s avatar
O'Connor vann till slut efter ett 107 (!) minuter långt frame och blir därmed enda debutanten detta år.

Man trodde att Fergal och Davids rekord skulle bli svårslaget men bara en dryg kvart ifrån nu. Hade lätt kunnat pågå längre som bollarna låg och hamnande hela framet.
Citera
Igår, 08:53
  #10925
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
O'Connor vann till slut efter ett 107 (!) minuter långt frame och blir därmed enda debutanten detta år.

Man trodde att Fergal och Davids rekord skulle bli svårslaget men bara en dryg kvart ifrån nu. Hade lätt kunnat pågå längre som bollarna låg och hamnande hela framet.
Wow, jag kikade på Youtube en del men reklamen blev för mycket (var 6:e minut typ). Det kändes som om alla matcher gick undan i raketfart, som en vän av segdragna bataljer långt in i natten är det synd att man missade denna.
Kul med Joe iaf, har sett han spela en del pool och han är riktigt jäkla bra där med.
Citera
Igår, 11:13
  #10926
Medlem
Millediablos avatar
Luca Brecel v David Gilbert på lördag blir öppningsmatchen i 2024 års VM. Lottningen https://www.snooker.org/res/index.asp?event=1460
Citera
Igår, 11:27
  #10927
Medlem
4 matcher jag tror kan vara intressanta.

Brecel-Gilbert
Trump-Vafaei
Williams-Si (mest baserat på fjolårets VM kanske)
Ding-Lisowski

Men lite småjämnt på många håll.
Citera
Igår, 12:46
  #10928
Medlem
Hjv9s avatar
Trump med tuff lottning i år igen.

Leicester derby mellan Selby och O'Connor fick vi.

Med det starka kvalfält som är i år räknar jag med att flera seedade spelare kommer ryka direkt.
Citera
Igår, 13:11
  #10929
Medlem
TilleyHats avatar
Milkins, Kyren, Allen och Ronnie bör vara helnöjda med lottningen.

Tufft med Ding-Lisowski. En färgstark spelare försvinner direkt.
__________________
Senast redigerad av TilleyHat Igår kl. 13:14.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback