2025-02-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Ronnie O'Sullivan har dragit sig ur kommande German Masters (start 27/1), troligen av medicinska skl, men spelar ett par dagar innan tv uppvisningsmatcher mot John Higgins i Helsingfors. Visserligen r det stor skillnad mellan tvling och uppvisning men nd: Vilka signaler ger denna form av nonchalans frn O'Sullivans sida? Jag tycker inte det r snyggt.

Jag brjar allt mer tycka - trots att jag r Ronnie-fan - att det r dags fr honom att brja fundera ver om han inte ska lgga tvlingskn p hyllan.

Ronnie kan man aldrig rkna bort, 2013 spelade han inte en enda turnering fre VM och vl dr utklassade han allt motstnd. Jag kommer att spela en hundring p att han vinner VM ifall han stller upp.

Han har inget att bevisa lngre, det enda som han saknar r ett 8:e VM, resten r han totalt ointresserad av.
Citera
2025-02-14, 13:47
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Ronnie kan man aldrig rkna bort, 2013 spelade han inte en enda turnering fre VM och vl dr utklassade han allt motstnd. Jag kommer att spela en hundring p att han vinner VM ifall han stller upp.

Han har inget att bevisa lngre, det enda som han saknar r ett 8:e VM, resten r han totalt ointresserad av.

Nej, vi kan inte rkna bort honom nnu men den dagen nrmar sig med stormsteg skulle jag vilja sga.

rligt talat tror jag inte han bryr sig srskilt mycket om VM heller. Krasst, varfr skulle han gra det nr det finns andra mer intressanta alternativ fr honom?
Citera
2025-02-25, 13:28
Medlem
drinksareonmes avatar
Here we go again Mr Sullivan, vilka medical reasons kan det rra sig p m.
Citera
2025-02-27, 14:58
Medlem
TilleyHats avatar
World Open i Kina r inne p sluttampen och hittills r den en ganska tam turnering, srskilt p skdarsidan. Men ingen av spelarna som r kvar fr det att vattnas i munnen heller. Stora mjligheter fr Higgins att ta sin frsta titel p fyra r, men frst ska skrllen Zak Surety avpolleteras i semin.
Citera
2025-02-28, 11:58
Moderator
Hjv9s avatar
Modigt spel av Surety i semin mot Higgins. Men nstan precis nr det skulle avgras slog nerverna till och Higgins kunde stda upp och vinna. Han sg riktigt bedrvad ut eftert Zak, vilket man ju kan frst.
Citera
2025-03-01, 16:29
Medlem
Nn som vet nr snooker grand prix snds?
Citera
2025-03-01, 19:48
Medlem
TilleyHats avatar
Higgins r en vinnare igen. 32:a rankingsegern blev det tidigare idag i World Open.
Citera
Idag, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basicposts
8-9 mars
Citera
Idag, 15:03
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basicposts

Citat:
Ursprungligen postat av blueslover
8-9 mars

World Grand Prix brjar i morgon och snds direkt p Eurosport frn kl 6 p morgonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in