2012-01-14, 05:49
Bannlyst
Jag har mrkt att en del frn Sverige hamnat i UFC. r det s enkelt att hamna dr allts? Vad gr man? Bara ker till USA och prjsar ett MMA-gym och brjar trna tills de knner att de kan boka en match och s fr man se hur det gr framver? Eller hur r det?
Citera
2012-01-14, 06:07
Medlem
Grodaifickans avatar
Ja, precis s r det, k till USA och kp nya skills. Lgger du drtill ett tandskydd med Chin +10 och handskar med Damage +15 (obs jttedyrt!) s r du s gott som champ.
Citera
2012-01-14, 06:07
Medlem
Ja ungefr s funkar det, du har fattat det dr rtt.

Sedan r det ju faktiskt frbannat mnga som "kommer" med i UFC, har faktiskt hrt att varannan som trnar MMA i ngon slags lokal i Amerikat r med och slss i den dr ultimata slagsmlsklubben.

Det kan dock vara bra att mjligtvis g ngon fight innan i andra slagsmlsklubbar s man kan visa fr den ultimata klubben hur bra man r, sedan ringer dom och sger "hej vill du slss i min klubb".

Det sistnmnda r dock inte s jvla viktigt, tror faktiskt det rcker med att du drar till USA och trnar s ska du se att du r med i klubben inom ngra veckor.
Citera
2012-01-14, 06:12
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dQJQb
Det sistnmnda r dock inte s jvla viktigt, tror faktiskt det rcker med att du drar till USA och trnar s ska du se att du r med i klubben inom ngra veckor.

Fast allts har du tillrckligt med csh s snackar vi om dagar, inte veckor.
Citera
2012-01-14, 06:34
Medlem
rateen4mes avatar
Dom trollar. r av trning. UFC r en organisation (den strsta), inte en sport. Du kommer f g en del amatrmatcher frst, sen ett stort antal matcher i andra organisationer om du har tur nog att bli upplockad av UFC. Inte alls ltt.

Vissa av vra svenskar har halft halkat in i UFC via ett bananskal pga galan hr.
Citera
2012-01-14, 07:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rateen4me
Dom trollar. r av trning. UFC r en organisation (den strsta), inte en sport. Du kommer f g en del amatrmatcher frst, sen ett stort antal matcher i andra organisationer om du har tur nog att bli upplockad av UFC. Inte alls ltt.

Vissa av vra svenskar har halft halkat in i UFC via ett bananskal pga galan hr.

Men nr jag kollar p mngas fight record s har dom bara gtt typ 5 fighter och sen debuterar dom i UFC. S det verkar inte som att man mste g s sjukt mnga matcher.
Citera
2012-01-14, 07:10
Bannlyst
Citat:
Ja ungefr s funkar det, du har fattat det dr rtt.

Sedan r det ju faktiskt frbannat mnga som "kommer" med i UFC, har faktiskt hrt att varannan som trnar MMA i ngon slags lokal i Amerikat r med och slss i den dr ultimata slagsmlsklubben.

Det kan dock vara bra att mjligtvis g ngon fight innan i andra slagsmlsklubbar s man kan visa fr den ultimata klubben hur bra man r, sedan ringer dom och sger "hej vill du slss i min klubb".

Du skriver ju som en bonde Vad vet en ko-drickande, ko-runkande typ som dig om UFC?

Nej men jag tror faktiskt att det r s + kontakter.
Citera
2012-01-14, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denondatypen
Du skriver ju som en bonde Vad vet en ko-drickande, ko-runkande typ som dig om UFC?

Nej men jag tror faktiskt att det r s + kontakter.
Varfr sdan attityd, jag frskte ju bara hjlpa till?

Jag m dricka kossor, men jag kan minsann ocks slss som en riktig Karl-Alfred!
Citera
2012-01-14, 07:52
Bannlyst
Citat:
Jag m dricka kossor, men jag kan minsann ocks slss som en riktig Karl-Alfred!

Se, det var det talsttet jag pratade om N men jag skoja bara.
Citera
2012-01-14, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denondatypen
Se, det var det talsttet jag pratade om N men jag skoja bara.
Haha, ja jvlar!
Jag lste dina tidigare trdar och du verkar vara genuint intresserad av kampsport och d undrar man ju hur i helvete kan du d skriva som du gr: "bara att prjsa ett MMA-gym, sen boka dom".

Jag r inte srskilt intresserad av MMA, men nog fan har man lite inblick i att du mste ju fr i helvete g ett gng matcher i andra mindre event(allt annat vore ju bara efterblivet) och gra riktigt bra ifrn sig innan UFC i ver huvudtaget kommer vnda blicken, och allt drefter r en slump.

Du har inte fyllt 18 va, eller har du bara ftt ngra smllar mot knoppen?
Citera
2012-01-14, 08:10
Bannlyst
Citat:
Du har inte fyllt 18 va, eller har du bara ftt ngra smllar mot knoppen?

Haha ska du sga, ser du inte hur du skriver? Och med s mnga svordomar i dina inlgg s r det uppenbart att du r av den lga klassen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in