Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
  • 2
  • 3
2012-01-21, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snedwick
Nej det är inte depot tram, det var kaplslar

Det ena utesluter inte det andra.

För övrigt så är tram olika effektivt för olika människor, kan vara så att du är en av dem som knappt får effekt.
Citera
2012-01-21, 22:19
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypercore
Leta inte efter något cannabisrus när du tar tram, huvudet blir inte i närheten likadant. På låga doser måste du leta lite efter känslan som är mer kroppslig än i huvudet. Jag tog 150mg första gången, la mig i soffan och kollade på en nice serie, riktigt schysst faktiskt.

Helt sant.
Jag är daglig ätare av Kratom, såväl korkade som färska blad. Och även om avtändningen är minimal så är dne likväl där. Och då använder jag mig av Tramadol för att trappa ner.

Min Kratom vana är ca 20g om dagen. Och 250 mg Tramadol tar bort alla negativa symptom som kan uppkomma.
Efter 2 dagar på 250mg går jag ner på 150mg, och kan fortfarande känna en skön känsla i kroppen när jag ligger och blundar. Där stannar jag i 3 dagar och går sedan ner 50mg om dagen med en 10a diazepam i tillägg de sista dagarna. Slutligen efter 1-2 dagar på 50mg kliver jag av helt, men fortsätter med diazepam 1-2 dagar efteråt.

Efter detta har jag absolut NOLL abstinens what so ever, och slipper minsta lilla jobbiga symptom på vägen. Och allt är över på under 10 dagar.
(ok, CT på Kratom varar visserligen bara 2-3 dagar och är inte vidare jobbit, men kan störa mitt arbete med all denna RLS och rastlöshet som medföljer... Vilket kan vara lite för jobbit ibland under arbetsperioder.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in