• 1
  • 2
2012-01-15, 21:15
Medlem
Omarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
På våran klubb så tog man upp det på första träningen att säkerhet och hygien är prioriteringar. Luktar man svett innan träningen så ska man ta en dush, man ska även byta träningskläder från gång till gång och tvätta dem där i mellan.

Låter vettigt, men ingrodda (!) vanor är tyvärr svåra att bryta för vissa.
2012-01-15, 21:31
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omarsel
Jag har aldrig påstått att du är flykting, och du har rätt i att vi gjort fel som tagit emot er, men vi kommer i alla fall inte att åka till andra länder och snyfta för att bli mottagna när ni förstört vårt land inifrån som ni gjort med era hemländer.
Serber har inte förstört nånting i Sverige. Däremot gör ni svenskar det själva på ett otroligt effektivt sätt genom att skyffla in muslimer. Vi serber står mest vid sidan av och skakar på huvudet
2012-01-15, 21:35
Medlem
blackfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Serber har inte förstört nånting i Sverige. Däremot gör ni svenskar det själva på ett otroligt effektivt sätt genom att skyffla in muslimer. Vi serber står mest vid sidan av och skakar på huvudet
nåja. Som grupp sköter sig serber rätt bra, men nog har väl serber en hel del skamfläckar i den svenska kriminalhistorien. Ett tag stod serbiska nätverk för en stor del av skiten som utspelade sig i stockholm.

Kryddfri doft kan jag dock ge er. Ni luktar i allmänhet rätt gott.
2012-01-15, 22:45
Medlem
Danolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
hahahaha

"nä jag är inte rasist för jag är inte helsvensk"

ser du inte själv hur du spyr dynga på muslimer? Nu är du väl inte rasist utan snarare inskränkt och fördomsfull, då muslimer inte är en ras, men likväl.

ditt argument är snudd på identiskt med smygrasisten i någon bondhåla som säger "Alla invandrare är inte problematiska, men väldigt många är det"

Nu tycker jag för all del att du kan ha vilka åsikter du vill. Jag gissar att jag delar många av dina fördomar mot muslimer. Men sätt dig inte på någon hög häst först och förkasta hemska rasister när du själv är lika jävla inskränkt.

Inskränkt och fördomsfull är det sista jag är amigo. Har många kompisar som är muslimer, dock är de flesta sekulariserade (men likväl troende) och avskärmade från den framåtgående och aggressiva formen av Islam som tar allt större utrymme.
Jag drar aldrig en hel folkgrupp över en kamm, utan baserar mina uttalanden på sådant jag har fakta kring och upplevelser med...

De jag talar om är den relativt nya islamistiska extremism som översköljer och hjärntvättar de unga muslimernas hjärnor. Många, inte alla muslimer jag känner och umgås med, strävar efter att följa orden i koranen. En text som folk hittar kryphål i och missbrukar i Allahs namn. Mina vänner håller med mig om detta och det är främst genom dom som jag fått mina uppgifter om de fundamentalistiska muslimernas lära som lavinartat ökar i Sverige och Europa.

Jaja, skitsamma, denna diskussion får väl vi ha i ngn religiontråd ist även om jag inte är särskilt intresserad av att diskutera ämnet... Men inskränkt och fördomsfull är nog det sista jag är, tolka det jag skrivit hur du/ni vill.
2012-01-15, 23:18
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackface
nåja. Som grupp sköter sig serber rätt bra, men nog har väl serber en hel del skamfläckar i den svenska kriminalhistorien. Ett tag stod serbiska nätverk för en stor del av skiten som utspelade sig i stockholm.

Kryddfri doft kan jag dock ge er. Ni luktar i allmänhet rätt gott.
Ja och det pågår säkert fortfarande. Men det är väldigt få till antalet som ägnar sig åt brott som media gärna rapporterar om. Dessutom gärna går ut med vart förövarna har sitt ursprung.

Jämför det med alla förorter som är fulla av araber, somalier, syrianer, kurder. etc. Där har du folk som förstör Sverige.
2012-01-16, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av geografi
Hej! Det är så att jag tränar MMA och alltid när jag sparras med en arab/kurd/iranier etc så brukar jag nästan alltid "gassa" eftersom att jag inte kan andas när jag känner deras illaluktande doft.

Har ni några tips på vad jag kan göra? Jag kan ju inte undvika dessa apor hur länge som helst. De brukar ofta komma fram till mig och vilja sparras...

Haha kul. Klart du kan undvika dom, skit i vad andra tycker, säg nej, du gör vad du vill vad kan de göra ändå?

Citat:
Vad är det för språk?

Sluta var en tönt och säg det du tycker istället.
Jag vill inte sparras med dig för att du luktar illa
Det har jag sagt till just araber. Vi serber säger vad tycker

Sen när är serber inne på mma, det finns inte ens en ända serb i mma och om det gör det så kommer det iafall aldrig i historien att finnas en i UFC.
2012-01-16, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denondatypen
Haha kul. Klart du kan undvika dom, skit i vad andra tycker, säg nej, du gör vad du vill vad kan de göra ändå?

De hämtar väl sin stora ap-familj med alla släktingar som kommer och hoppar på en? Det är ju så mellanösternfolk löser konflikter...
2012-01-16, 03:07
Medlem
Citat:
Vad är det för språk?

Sluta var en tönt och säg det du tycker istället.
Jag vill inte sparras med dig för att du luktar illa
Det har jag sagt till just araber. Vi serber säger vad tycker

Blev du påhoppad av deras ap-familj med diverse släktingar?
2012-01-16, 03:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av geografi
De hämtar väl sin stora ap-familj med alla släktingar som kommer och hoppar på en? Det är ju så mellanösternfolk löser konflikter...

Aa juste De där jävlarna jag hatar de nuförtiden. Men jag skiter i, jag är inte rädd för att slå en sandman även om konsekvenserna blir att få 100 fler efter mig.
2012-01-16, 09:10
Medlem
Shuyins avatar
Hela tråden känns utspårad. Skicka PM om ni vill öppna upp denna.

/mod.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in