Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2012-02-03, 15:05
  #61
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foreverflawless
Ja? eller gör det ingen större skillnad för dig? kollade up datorn innan du köpte den?
Är inte speciellt insatt och har aldrig haft en dator med SSD, så jag har inget att jämföra med.
Läste lite tester och kollade omdömen, tyckte den verkade ok.
Citera
2012-02-04, 00:31
  #62
Medlem
Snubbbens avatar
Sitter här med min sexiga lilla älskling nu och än så länge är jag riktigt nöjd. Så jävla mycket snyggare än på bild dessutom! Har iofs inte gjort särskilt mycket med den än, men jag lär nog inte bli besviken
Citera
2012-02-04, 13:36
  #63
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbben
Sitter här med min sexiga lilla älskling nu och än så länge är jag riktigt nöjd. Så jävla mycket snyggare än på bild dessutom! Har iofs inte gjort särskilt mycket med den än, men jag lär nog inte bli besviken
ASUS är bäst
Citera
2012-02-04, 13:38
  #64
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelex
ASUS är bäst
Citera
2012-02-08, 18:34
  #65
Medlem
Snubbbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelex
ASUS är bäst

Inte min ASUS iaf. Jävla hordata! Internet går riktigt segt om jag inte har laddaren ikopplad. Vad fan beror det på? Internet har väl egentligen inget med datan i sig att göra? Och batteri tiden är fan inte lång. Max några timmar av slösurf verkar den klara av, fast det kanske beror på att jag glömde bort att ladda den ordentligt första gången (eller nån annan gång). Stämmer det att man måste ladda den 10-12 h första gången? I vilket fall som helst så lär det ju knappast göra SÅ stor skillnad? speciellt nu i början när jag knappt hunnit använda den.

Lyckas jag inte lösa det här med att få internet att funka ordentligt utan laddaren ikopplad så byter jag ut den mot nån annan.

Fan. Jag orkar inte
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback