2012-01-17, 21:53
Medlem
Jag råkade för ett par veckor sedan ut för en ganska normal förkylning, enda skillnaden var att den orsakade en relativt kraftig hosta. Förkylningen gav tillslut med sig och det enda som återstår är den permanenta snuvan som jag alltid har, och en skum smärta i bröstet.

Ställena som gör ont brukar variera från sidorna av bröstet (stickande känsla), och en svidande smärta i övre delen av magen. Jag har dock ej haft feber eller ömmande känsla i ryggen, eller större smärta vid inandning.
Enstaka hostanfall infinner sig, och de leder till att jag får upp en del slem.

Någon som vet vad det här kan bero på? Jag började att misstänka en begynnande lunginflammation, men bristen på feber gör mig fundersam.
Citera
2012-01-17, 22:01
Medlem
du borde få pencelin utskrivet om du känner dig så sjuk. Känner du dig rätt frisk så kan du testa att träna bort det (var försiktig)
Citera
2012-01-17, 22:13
Medlem
Jag har ingen större sjukdomskänsla bortsett från bröstsmärtan, jag provade att cykla lite häromdagen och det gick skapligt bortsett från en lätt svidande känsla i bröstet vid inandning.

Jag brukar dra mig in i det sista med att åka till sjukan, blir bara stressad och irriterad av alla missförstånd som uppstår då läkarna knappt talar språket. :P

Jag ska även tilllägga att jag är i 20-årsåldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in