• 1
  • 2
2002-11-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:
I trden "Yttrandefriheten HOTAD AV VR Securion" som ursprungligen postades av Insikt i forumet invandringspolitik, men nu har flyttats till forumet flashback, skrev jag ett inlgg med lydelsen "Instmmer med fregende talare.". Detta inlgg raderades omgende av Securion innan han lste trden och skickade denne vidare till Flashback forum.

Det dr r ju rent nonsens. Bde du och jag vet att jag inte skulle ta bort ett snt inlgg. Fr det frsta skulle det bara ta ondig tid och fr det andra s bryter ett snt inlgg inte mot ngon regel.

Nu var det exakt vad du gjorde d, och r det som jag hrt att admin fr logg p vad moderatorer gr s kommer detta ocks att framg. Nsta inlgg jag skrev strax efter tog jag en skrmdump av d jag misstnkte att ven det skulle frsvinna:

http://w1.545.telia.com/~u54514730/securion0.gif

Och det gjorde det, det flyttades till Flashback det ocks, det raderades dock inte denna gng. Menar du att jag tog denna skrmdump helt utan skl? Det vet bde du och jag att jag inte gjorde!
Citera
2002-11-08, 18:25
Medlem
Securions avatar
Men lille vn, hvdar du p fullt allvar att jag skulle ta bort ett inlgg med orden "instmmer med fregende talare"? Varfr skulle jag gra det? Antagligen har ditt inlgg blivit en egen trd (av misstag) och d kan det kanske stmma att jag har tagit bort den eftersom det r en uppenbar miss. Men om det r ett inlgg vi pratar om s r det ju rent nonsens att jag skulle ha tagit bort det. I snna fall finns det betydligt hrdare kritik att "tysta" om jag skulle vilja det. Eller hur?

Lgg av med snna hr fjantigheter och kom med ngon seris kritik istllet. Ni mste ju ha massor av exempel dr jag har "tystat" och "censurerat" er och era inlgg? Eller...?
Citera
2002-11-08, 18:28
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parsons
Citat:
Parson,

Om inte intelligent s borde du vl kunna prestera NGOT i mnet?
Jag sitter och tittar igenom dina gamla inlgg p Invandringspolitikforumet och kan knappt hitta nt som handlar om mnet? Kanske du kan hjlpa mig? Skicka grna lnk i ett PM till mig.
Om du inte r intresserad av invandringspolitik s r det vl ganska meningslst att spendera sn tid p att kritisera mig som moderator inne p Invandringspolitikforumet? Tycker du inte?

Securion,

Menar du att man aktivt maste delta i en aktivitet for att ha ratt att kritisera hur den skots?

Det vore ju ganska bra om du vore aktiv i ett forum, av andra skl n att sabotera, om du vill lgga fram synpunkter p hur forumet ska frbttras.
Tycker du inte det sjlv?
Citera
2002-11-08, 18:45
Medlem
Securions avatar
Tycker jag har svarat p era synpunkter nu, och tergr drfr till min tystnad.

*gone*
Citera
2002-11-08, 18:51
Medlem
Citat:
Men om det r ett inlgg vi pratar om s r det ju rent nonsens att jag skulle ha tagit bort det. I snna fall finns det betydligt hrdare kritik att "tysta" om jag skulle vilja det.

Ett tips: Som moderator bor man applicera objektiva kriterier pa de inlagg man tar bort, i stallet for att ta bort de man vill.

Det kanns inte som nagon hojdare med moderatorer som erkanner att de tar bort inlagg helt godtyckligt.
Citera
2002-11-08, 19:16
Medlem
Mr Testhers avatar
Citat:
Tycker jag har svarat p era synpunkter nu, och tergr drfr till min tystnad.

*gone*

Jag tycker ocks att du svarat p nst intill samma frga gng efter gng. Jag tycker ni skall krama varandra och sen terg till att debattera p ett moget stt genom att flja de F regler som gller. Skit i vad som varit! Se framt! Och ha en trevlig helg!

// Mr Testher
Citera
2002-11-09, 04:51
Medlem
Germanias avatar

Den stora bl texten r namnet p topicen. I det hr fallet allts "instmmer med fregende talare..."
Ge upp Slackern! Du har postat det som topic istllet fr svar!
Citera
2002-11-09, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Den stora bl texten r namnet p topicen. I det hr fallet allts "instmmer med fregende talare..."
Ge upp Slackern! Du har postat det som topic istllet fr svar!

Men.. goddag yxskaft, detta inlgg postade jag EFTER att det hade skett, vad jag skrev i inlgget i trden "Yttrandefriheten HOTAD AV VR Securion" tidigare, satte jag som rubrik p inlgget dr jag beskriver vad som just skett. Fr invecklat fr dig eller?

Instmmer med fregende talare... ... skrev jag som svar p...

Inte vaknat nnu?
Citera
2012-07-05, 23:28
Medlem
Varfr la du av som moderator Securion? Och hur knns det att
ha varit den absolut frsta moderatorn ngonsin p Flashback? =)
Citera
2012-07-06, 14:41
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pytt-I-Pannan
Varfr la du av som moderator Securion? Och hur knns det att
ha varit den absolut frsta moderatorn ngonsin p Flashback? =)
Nu var inte Securion frst. Frst var oVERGROW.

Citat:
4 nobody 2002-05-31

3 Raaz 2002-05-01

2 Securion 2002-05-01

1 oVERGROW 2002-04-20
Citera
2012-07-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Nu var inte Securion frst. Frst var oVERGROW.

Ok, dr ser man, skyller p att jag inte hittade ngon utlysning,
likt den vriga moderatorer ftt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här