Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-02-01, 10:47
Medlem
SpaceBounds avatar
Haha pltsligt fick jag en stor lust att bara packa mina grejer och dra ut till skogen
Citera
2012-02-02, 15:58
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Trevlig rapport, ven ifall det inte hnde s mycket som du skrev p slutet. 3/5

Edit: En 4:a fr du fr det var s vlskrivet.
Citera
2012-02-06, 04:42
Medlem
POMJUP53s avatar
Wow vilken nice rapport, du beskrev i princip min drmtripp tror jag. Det r vid sna hr tillfllen man hatar att man bor mitt i stan i "storstad", r ju ett helt projekt att ta sig ut till nrmsta skog hehe.

Du skrev vldigt bra och hela knslan ver rapporten var tokmysig, drfr fr du 5/5.
Citera
2012-02-08, 11:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Wow vilken nice rapport, du beskrev i princip min drmtripp tror jag. Det r vid sna hr tillfllen man hatar att man bor mitt i stan i "storstad", r ju ett helt projekt att ta sig ut till nrmsta skog hehe.

Du skrev vldigt bra och hela knslan ver rapporten var tokmysig, drfr fr du 5/5.

Tack! Jag har mnga gnger trippat inne i en strre stad och det r p stt och vis fantastiskt men att vandra runt p landet och verkligen kunna g loss var fantastiskt.
Citera
2012-04-13, 05:50
Medlem
Diagonalens avatar
Det lt som en riktigt trevlig och grymt mysig upplevelse, har sjlv ofta funderat p att ta en tripp ute i naturen fr att knna mig jordad.
Att interagera med den normala vrlden kan dock inte vara srskilt nskvrt, och n mindre motorfordon, s en meditationssession med lite ambient musik hemma i sngen med filtar och kuddar kanske vore att fredra.

Vlskriven rapport fr vrigt, med mnga skeva inslag.
Jag har aldrig testat cubensis, men 5g lr vl vara rtt mycket? Du verkade ha behllit fattningen relativt bra i alla fall, en eloge fr det.

Du fick 4/5 hattar av mig.

Citera
2012-04-13, 05:57
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagonalen
Det lt som en riktigt trevlig och grymt mysig upplevelse, har sjlv ofta funderat p att ta en tripp ute i naturen fr att knna mig jordad.
Att interagera med den normala vrlden kan dock inte vara srskilt nskvrt, och n mindre motorfordon, s en meditationssession med lite ambient musik hemma i sngen med filtar och kuddar kanske vore att fredra.

Vlskriven rapport fr vrigt, med mnga skeva inslag.
Jag har aldrig testat cubensis, men 5g lr vl vara rtt mycket? Du verkade ha behllit fattningen relativt bra i alla fall, en eloge fr det.

Du fick 4/5 hattar av mig.

Bor man i en stad s fr man ju ge sig ut p natten och kanske vara nnstans dr det inte r s mycket folk. Jag har en frkrlek till kyrkogrdar.

Jag hade stenkoll p mig sjlv hela tiden, inga problem med nnting men jag var lngt borta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in