2019-11-04, 02:18
Medlem
Barbarmannens avatar
Fruktansvärd menlös människa som har följare enbart för att hon är snygg. Kan hon inte bara mörda sin stalker så hon åker in i fängelse så man slipper se hennes sävliga videosar.

Sen att svensken kollar på skiten och drömmer sig bort till landet. MEN RÖSTA RÄTT DÅ KÄHLA IDIOTER.
Citera
2019-11-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palimalis
http://allehanda.se/start/ornskoldsv...for-grundtjarn

Är det sant? Klarar hon sig själv? Ensam?

Det är som en saga

Kolla bara hennes blogg. http://jonnajinton.se/

Är det bluff? PR för det nya företaget?

Ytterligare en uppmärksamhetstörstande bloggfjanterska, herregud snacka om menlöst
Citera
2019-11-08, 12:56
Medlem
Hon är magisk. Man blir helt trollbunden av allt material hon lägger ut. Att lyssna på kulning t ex gör att man svävar bort i tid och rum.

Riktigt härlig personlighet.

Stalkern skulle behöva lära sig en läxa dock.
Citera
2019-11-18, 19:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Ni som klagar på henne. Har ni SETT hennes videor eller fotografier? Helt magiska. Så mkt talang. Hon lever det liv hon vill leva. Jag önskar alla kunde göra det.
Citera
2019-11-18, 19:22
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ni som klagar på henne. Har ni SETT hennes videor eller fotografier? Helt magiska. Så mkt talang. Hon lever det liv hon vill leva. Jag önskar alla kunde göra det.
Annars skulle jag väl för i helvete inte hata på henne?!?

Ja jag har seeeettt heeeennnes viiddeovideosar som är så mjuka, sköna, bara kooooppla av nu va fint på landet. Mys. Just av den anledningen hatar jag.på henne, men FRÄMST hatar jag på alls jävla svenskar som mer och mer måste drömma sig bort ifrån diverse kaosstäder för att de är idioter!!
Citera
2019-11-18, 19:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
Annars skulle jag väl för i helvete inte hata på henne?!?

Ja jag har seeeettt heeeennnes viiddeovideosar som är så mjuka, sköna, bara kooooppla av nu va fint på landet. Mys. Just av den anledningen hatar jag.på henne, men FRÄMST hatar jag på alls jävla svenskar som mer och mer måste drömma sig bort ifrån diverse kaosstäder för att de är idioter!!
... så du hatar på henne pga alla svenskar som drömmer sig bort från sina städer?.... Oooookej, rimligt. Andas.
Citera
2019-11-18, 19:33
Medlem
Barbarmannens avatar
Citat:
... så du hatar på henne pga alla svenskar som drömmer sig bort från sina städer?.... Oooookej, rimligt. Andas.
Det är väl mer en anledning till varför jag hatar hennes popularitet. Anledningen att jag hatar hon som person finner du i början av inlägget.
Citera
2019-11-18, 19:59
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:

Hon bor vackert. Det gör jag också. Men jag är en nästan 50-årig man, som inte är sådär äppelkäck heller, så jag skulle inte kunna få bråkdelen av hennes följare. Dessutom har hon flyttat från Göteborg till Norrland och inte Kanadas tundra eller Amazonas djungler. Det är ingen jättebedrift.
Citera
2020-03-15, 00:59
Medlem
MantisAtlantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbarmannen
Fruktansvärd menlös människa som har följare enbart för att hon är snygg. Kan hon inte bara mörda sin stalker så hon åker in i fängelse så man slipper se hennes sävliga videosar.

Sen att svensken kollar på skiten och drömmer sig bort till landet. MEN RÖSTA RÄTT DÅ KÄHLA IDIOTER.
Vad är du för en svenskfientlig stolle?
Det finns ingen annan som gör ett så bra jobb med att lyfta fram Sverige och svensk kultur som Jonna.
Att hon får miljontals visningar på sina filmer visar ju att intresset för svensk kultur är enormt utomlands, jag tycker det hon gör är helt fantastiskt.
Citera
2020-03-15, 01:26
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MantisAtlantis
Vad är du för en svenskfientlig stolle?
Det finns ingen annan som gör ett så bra jobb med att lyfta fram Sverige och svensk kultur som Jonna.
Att hon får miljontals visningar på sina filmer visar ju att intresset för svensk kultur är enormt utomlands, jag tycker det hon gör är helt fantastiskt.

Visst är hon GRYM! Årets svensk, varje år 20 år framåt.
Citera
2020-03-15, 01:36
Medlem
Arthur Dents avatar
Tycker hon är fantastisk, en bra förebild.
Citera
2020-03-15, 06:47
Medlem
Winter-Goddesss avatar
Jonna verkar vara en helt fantastisk tjej, hon lever verkligen livet som det ska levas. Vacker och talangfull och helt perfekt för att göra reklam för Sverige i dessa tider när alla utomlands verkar tro att vi är helt övertagna av araber.

Fast vad i hela friden gör den här tråden i barn och familj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in