Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2012-02-01, 00:36
Medlem
Det var rätt längesen det hände nu men har fortfarande svårt att glömma natten då jag tog en lapp shiva. Jag har tidigare tatt lapp, men första gången var det budda jag tog, på budda blev man bara mest hyper och känns som att någonting alltid saknades. Hallisarna på budda var mest tex om jag såg en tag buske fick jag upp en slags google bild på en taggtråd. Men tillbaka till natten med shiva.

Det var jag och 2 polare som tog lapp den kvällen, dom tog en halv var och jag tog en hel för jag tog en halv när jag tog budda och ville känna mer effekt. Det var ungefär 4 andra som var där under kvällen som inte tog någonting, förutom en som det visade sig hade tagit mdma under kvällen! :P
40 minuter in i ruset; Vi sitter på balkongen och jag känner mig hur glad som helst, det börjar komma lite små hallisar här och där men inget speciellt.
60 minuter in i ruset; Jag kan inte sluta fnittra som en tjej medans mdma killen börjar mecka en fet. jag kollar ut över balkongen och upp mot skogen, nerför skogen kommer en JÄTTESTOR häst med vagn (Spartacus stil ungefär), det såg as fett ut och jag började fnittra ännu mera! efter att han meckat klart röker bara jag och mdma killen på holken.
80 minuter in i ruset; Jag en av killarna som tog en halv och mdma killen bestämmer sig för att gå en sväng för att vi blev väldigt rastlösa. Vi säger till dom andra att vakta den ena killen som har tagit en halv lapp och att vi kommer tillbaka snart.
Vi tar på oss kläder och går ut, (omgivningen ute var blött och bara några läg hade lossnat från träna). allt börjar bli färgglatt och vi kommer cirka 800 meter när jag märker hur allting börjar bli väldigt obehögligt, allting expanderar och blir bara ihopdegit. Jag märker hur min kompis också börjar halvt snea också och jag säger att vi gå hem nu. Han håller stark med och vi går hemmot igen. När jag ser porten ungefär 150 meter framför mig börjar saker och ting värkligen spåra ur, alla blad blev antingen till munnar eller ögon och växte snabbt fram till ansiktet, gräsmattan blev något slags hål som man kunde ramla ner i, marken kändes som att den var 1 meter under mig och värkligen allting försökte rövknulla mitt ansikte!
Vi kommer in igen och det börjar slappna av lite. Här har jag tappat tidsuppfattningen helt och hållet. Jag och dom som jag var ute med sätter oss på balkongen igen och försöker hitta ro och tänker att jag bara trippar. jag och den kille som tog en halv lapp byter nog platts på balkongen 7 gånger för att försöka hitta ro men det går inte. Så som det var på budda att man saknade någon ting fast 10 gånger värre typ.
Jag går in och sätter mig och märker att den trippade killen som suttit kvar har nu ätit hur mycket som helst! Värkligen häst mängder typ, vi säger åt han att sluta äta och göra något annat.
klockan är runt 11 nu och jag känner en STOR oro i hela kroppen, min puls är hur hög som helst och allting försöker fortfarande rövknulla mitt ansikte. Medans pulsen slår expanderar också mitt skin varje gång, (väldigt obehagligt).
Jag känner nu att jag inte längre klarar av detta men med lugn ton för att inte oroa andra säger att jag går in och lägger mig, jag släcker ner rummet och lägger mig i sängen, jag känner inte att jag andas och det känns som en orkan innanför mig.
Nu försöker jag ringa min kompis på mobilen som tog en väldig stund, jag väljer att ringa honom för att han är min bästa vän och han har innan sneat på 4-o met eller vad det heter, så han är den perfekta att ringa. Enbart han pratar med mig i 2 timmar om allt och ingenting.
In i rummet kommer dom andra flera gånger och frågar hur jag mår, vill fortfarande inte göra några oroliga så jag säger att jag mår bra. När jag känner att jag lever igen går jag ut ur rummet, då är klockan 4 på morgonen.
Kan gämnföras med feberdrömmar fast betydligt mycket värre. (MYCKET VÄRRE)
Så skillnaden mella budda och shiva är väldigt väldigt stor. Det var den absolut värsta natt i mitt liv och jag kommer nog aldrig att ta en hel lapp igen.

Tack för att du läste
Citera
2012-02-01, 07:55
Medlem
BigFatCones avatar
Personligen tror jag mest att du fick i dig mer LSD den här gången. Det spelar ingen som helst roll vad det är för "märke" på lappen.
Citera
2012-02-01, 09:22
Medlem
LSDfLaSHBaCKs avatar
orkade inte läsa mycket alls men hur i helvete kan man blanda ihop en lapp med MDMA ? mdma är ju antingen E eller i kristaller och det är ju inte ens i närheten av hur en lapp ser ut ? har haft en candytripp på e (rosa lacoste, love it <3) och hade lite visioner när jag tog kristaller och har alltid vackra underbara resor när jag har mina vänner buddah och shiva tyvärr så finns de ju ingen buddah i göteborg längre, har inte gjort det på flera månader utan de har bara varit shiva, shiva funkar ju men de e ju inget man hänger i granen precis...
Citera
2012-02-01, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Personligen tror jag mest att du fick i dig mer LSD den här gången. Det spelar ingen som helst roll vad det är för "märke" på lappen.

Kan ju inte så mycket om det då jag bara är en vanlig softare :P men som jag skrev så tog jag en halv lapp första gången och en hel andra gången, så mer fick jag ju betydligt i mig :P
Citera
2012-02-01, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSDfLaSHBaCK
orkade inte läsa mycket alls men hur i helvete kan man blanda ihop en lapp med MDMA ? mdma är ju antingen E eller i kristaller och det är ju inte ens i närheten av hur en lapp ser ut ? har haft en candytripp på e (rosa lacoste, love it <3) och hade lite visioner när jag tog kristaller och har alltid vackra underbara resor när jag har mina vänner buddah och shiva tyvärr så finns de ju ingen buddah i göteborg längre, har inte gjort det på flera månader utan de har bara varit shiva, shiva funkar ju men de e ju inget man hänger i granen precis...

blanda inte ihop lapp med mdma, det var en annan kille som hade tagit det... men rosa lacoste gillar vi, dock blivit lite uttråkad på dom med tanke på att det är dom ända som finns nästan :P (iallafall dom ända jag fått tag i)
Citera
2012-02-01, 23:25
Bannlyst
Haha, du har ju ingen koll överhuvudtaget om vad du håller på med. Förmodligen därför du sneade.
Läs på mycket om LSD innan nästa gång och hur du ska göra ifall du börjar må dåligt innan nästa gång!
Senast redigerad av ToreroNachos 2012-02-01 kl. 23:35.
Citera
2012-02-02, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToreroNachos
Haha, du har ju ingen koll överhuvudtaget om vad du håller på med. Förmodligen därför du sneade.
Läs på mycket om LSD innan nästa gång och hur du ska göra ifall du börjar må dåligt innan nästa gång!

har gjort det 3 gånger efter det, men man kan väll säga att jag vet mitt mått nu :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in