• 3
  • 4
2012-02-03, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Det görs väl redan. Finns dock alltid behov av mer pengar. Särskilt i kriget mot RFSL och homolobyn. Snart vågar man inte ens gå till badhuset längre. Killen/Tjejen i duschen kan ju vara gay.
Vilket krig är detta? Hur ser detta kriget ut och vilka framgångar har man rönt?
Finns det på fullaste allvar något trossamfund som aktivt arbetar emot den ljusskygga homolobbyn idag?
Citera
2012-02-03, 23:11
Medlem
Citat:
Nej, men hade jag varit bisexuell så hade jag kunnat välja att vara hetro.
Nej, för om du hade varit bisexuell så hade du varit bisexuell, inte hetro.
Citera
2012-02-03, 23:19
Medlem
Citat:
Ingenting är gratis. Dator/mobil och abonemang kostar ex. pengar. Lägg därtill arbetstimmarna.
Det är inte gratis för dig att sitta här och skriva på flashback heller. Betyder det att du bör vara bidragsberättigad från staten för att klottra ner dina inlägg? Det är lika fel att trossamfund får statliga pengar för att sprida sin smörja.
Citera
2012-02-04, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajtsef
Du menar den Richard Dawkins som tror att utomjordingar skapat människan och sedan planterat oss på jorden. Självklart har även dessa utomjordingar själva utvecklats genom hans pseudodarwinistiska teori.

http://www.youtube.com/watch?v=BoncJBrrdQ8

Men snälla nån. Han ger en filosofisk tanke om hur livet uppstod på jorden. Han sa inte att det är så här det är. Vet du kanske hur livet uppstod eller du tycker att det är gud som, på 6 dagar, skapade allt vi har framför oss? Trotts att nya arter uppstår och gamla arter dör hela tiden? Det verkar som att du inte vet så värst mycket om vad han faktiskt står för kanske? Eller har jag fel?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in