Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
2012-02-05, 10:31
Medlem
Hej alla morgonpigga flashbackare!

Trippar nu och tnkte att jag skulle avrapportera!! Ifall det nu r ngon som r intresserad av vad jag har fr mig, inte fr att ni borde ha det men kan ju vara kul nd. Jag tycker ju sjlv det kan vara mycket roligt att lsa om andra sjuka mnniskors upptg s HERE I GO!

Kl var kanske 2 nr jag brjade, vet inte hur mycket jag tog men det kan inte varit lngt ver trskeldos fr skiten funkade ju inte... S jag tog mer, fortfarande inget, tog lite mer, fortfarande inget.

Vad fan r detta fr jvla lurendrejeri tnker jag och kttar ner fingret i zippen och det fastnar en skaplig mngd 4-ho p fingret. Har ingen aning om hur mycket jag ftt i mig totalt men det var nog ganska mycket fr det brjade ntligen hnda saker.

Som den hngivna datorspelare som jag r drar jag igng en runda League of Legends, ni som vet vad det r, gratulerar, ni som inte vet kan ju kolla upp det sjlva om ni r intresserade. Hursomhelst s kommer jag in i loading screenen och allt r som vanligt.

Men nr spelet vl drog igng var det frsta jag mrkte var att vlkomstrsten lt en hel jvla del ovanligt mot vad den brukar gra.

Det brjar naturligtvis pirra som fan i magen fr det var ju detta jag hade hoppats p.

Jag brjar styra min karaktr men det r lite svrt fr att det brjar bubbla verallt p skrmen och jag fr en knsla av att skrmen snurrar fast nd inte, ni som har testat hallucinogena fattar nog vad jag menar.

Jag fascineras under en kort stund ver datorns konstiga beteende och brjar rra mig nert mot min lane.

Det gr vldigt bra till en brjan men jag mrker sakta hur jag totalt tappar fokus och jag fattar nog inte riktigt att jag sitter och spelar spel under en period. Hursomhelst s brjar mina medspelare uttrycka ett s starkt hat mot mig och brjar kalla mig fr noob och no lifer och allt vad det r s jag bestmmer mig helt enkelt fr att g ifrn datorn.

Jag lgger mig istllet i sngen och kollar p ngot tv program om nn familj som skulle fira jul eller ngot, det nda jag minns av programmet var att det var ngon som konfronterade en gammal sexpartner som gett honom HIV eller hur fan det nu var, inte s intressant kanske.

Vad som kanske r lite mer intressant, ur ett trippat perspektiv, var hur jvla skeva alla ansikten var. Det r jvligt luddigt att beskriva och det bsta jag kan komma p, som folk kan relatera till, r kubism. Ansiktsdragen blev vertydliga p ngot stt. Man skulle vl kunna sga att det p ngot skumt jvla stt blev 3D TV.

Jag r som sagt fortfarande en del kickad men jag hoppas att du som lsare har verseende med det.

Tillbaka till TV:n!

De mest konkreta visuella effekterna jag fick var dom vid datorn och tv:n men ven vggarna, taket och min hgra hand betedde sig jvligt lustigt. Bsta sttet att beskriva det vore kanske att sga att vggarna dansade i en vgig rrelse eller typ andades. Taket var jvligt ocks, det typ zoomades ut och det som var riktigt frsigt var att jag kunde styra det med handen. Strckte jag mig uppt s for taket uppt, och drog jag tillbaka handen nert s kom det tillbaka ner typ.... Skit luddigt att beskriva men jag hoppas du kan frestlla dig det.

Fysiska effekter som jag fick (och som jag alltid har ftt p hallucinogena) tyngre pulls, fruktansvrt fnigt motorik, som exempel skulle jag g p toa under trippen och det var fan ett helt jvla projekt att ta sig dom 5 meter det r frn mitt rum till toan och jag vervgde halvvgs helt rligt att skita i det pissa p mig istllet.

Jag tror att det r mnga som fr frsmrat balanssinne nr de trippar men det r antagligen inte att jmfra med mig. Det r typ som att jag temporrt glmmer bort hur det r man gr nr man rr sig och det krvs maximal anstrngning fr att rra sig.

Nr jag har tagit LSD och svamp tidigare har det iof inte blivit s mycket som denna gngen men jag tror jag ftt i mig lite fr mycket eventuellt, eller det gr vl inte att ta fr mycket men skit samma ni fattar vad jag menar.

Nr man ska stta ner foten s r det som att golvet antingen har rrt sig 1 meter upp eller ner fr varje fotsteg och allt blir bara helt jvla galet och jag fattar ingenting och typ stter mig ner och skrattar eller suckar eller grter eller ngon annan slumpmssig knsla.

Det var ocks ngot jag reagerade starkt p, mina knslor sattes helt ur spel och jag pendlade upp och ner mellan gldje och sorg.

Jag har en vldigt bra kompis som av ngon anledning gick upp tidigt idag och vi smsade lite och sen bestmde jag mig fr att ringa henne, eller om hon ringde upp mig, jag kommer inte ihg det r inte viktigt heller fr den delen.

Men vi satt i alla fall och skrattade och hade det allmnt trevligt och s helt pltsligt frn ingenstans uppfylldes jag av total hopplshet och jag brjade grta. Skumt var det alla fall men skit samma det var 4-ho-met och jag vet inte riktigt vad det r jag har skrivit nu fr det har mest bara kommit av sig sjlv skulle man kunna sga.

Jag ska skriva en lapp till mig sjlv och pminna mig sjlv att lsa detta imorgon s jag kan skratta lite t mitt trippade jag

S FUCK YOU HATERS och LOVE YOU LOVERS <3<3<3

Alla ska testa detta OVER AND OUT MADDAFAKKAS!!!!

mvh
Citera
2012-02-05, 10:49
Medlem
Jag var kanske lite snabb med att avrunda men jag fick snt jvla sug p kaffe och cigg s..

r det ngot som verkar oklart eller om du ftt ngra funderingar eller har ngra frgor s kr p!!!

Jag gade psens innehll nu ocks, han som jag kpte av sa att det borde rcka till 4-5 trippar och jag tog ungefr hlften och det var verkligen inga problem. Jag har i och fr sig tidigare erfarenheter av hallucinogena s vet inte om jag skulle rekommendera s stor dos frsta gngen men fr er som vet med sig att ni klarar av s var inte oroliga att sp p lite!

Fr vrigt kan jag vl nmna att jag r en man och jag r 21 r gammal!

mvh
Citera
2012-02-06, 04:04
Medlem
POMJUP53s avatar
Fr ocks kass motorik vid hgre doser, blir ven helt lamslagen i brjan av trippen nr det brjar sl p.

Fick du nn sn dr vidrig huvudvrk eftert? Mitt huvud exploderar nstan....

Rapporten va vl sdr, men du fr vl skylla p att du va skev helt enkelt! Kul lsning iaf.
Citera
2012-02-06, 04:17
Medlem
Ja jag orkade verkligen inte gra ngot satsigt av det, var ju fortfarande lite trippad nr jag skrev s det var utmanande nog att frska tnka, skriva och njuta av allt samtidigt.

Fick huvudverk en gng nr jag trippade och det var i samband med att jag fick HPPD s det kan ju ha med det att gra, annars har jag aldrig haft ngra fysiska biverkningar. Hade ett bull efterrus p LSD en gng dock dr jag hade vldigt nedstmt humr 2-3 dagar eftert men inget som berrde mig ngot strre, jag sov lite mer n vanligt men det kanske inte r s konstigt om man r spaced like fck i typ 16 timmar.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in