Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-02-07, 08:12
Medlem
Ovningskoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
http://sv.wikipedia.org/wiki/Profetsalvia

Oj, det lät faktiskt ganska likt. Tvivlar lite på det dock. Kändes ändå som cannabis, fast 20 gånger tyngre.

Citat:
Ursprungligen postat av Sifonerskit
det låter som om du fick rökheroin, bryt kontakten med den polaren då han kommer antingen sno dina pengar eller dra ner dig i heroin missbruk.

Finns det överhuvudtaget något allvar i det här påståendet?
Citera
2012-02-07, 09:12
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovningskora
Oj, det lät faktiskt ganska likt. Tvivlar lite på det dock. Kändes ändå som cannabis, fast 20 gånger tyngre.

Absolut inte.

TS, det kanske var bra weed helt enkelt, och du var bakis och rökte för mycket, det händer.
Citera
2012-02-07, 10:37
Medlem
godoglads avatar
Tror ärligt att det bara var att du vart uttorkad av allt festande häromdagen. Antagligen hade du sen flera timmar en "tom" mage och din kropp kände inte av det då du var sjukligt bakfull.

Inget att oroa sig över --- men jag drar denna slutsats eftersom du skrev att du började må bättre efter att du klämt i dig lite cola och en kebabpizza.
Citera
2012-02-07, 10:40
Medlem
Itto.Ogamis avatar
Det är lätt hänt att svimma pga blodtrycksfall om man är lite försvagad från början, röker nåt bra, och sen ställer sig upp. En god vän till mig gjorde samma sak som du. Rökte mer än han tålde, ställde sig upp snabbt och fick blodtrycksfall. Tyvärr lyckades han smälla i skallen i ett element så vi fick åka in med honom till akuten där de sydde ihop svålen på honom. Inte bra. Lite tveksam start på förfesten om man säger så...
Citera
2012-02-07, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itto.Ogami
Det är lätt hänt att svimma pga blodtrycksfall om man är lite försvagad från början, röker nåt bra, och sen ställer sig upp. En god vän till mig gjorde samma sak som du. Rökte mer än han tålde, ställde sig upp snabbt och fick blodtrycksfall. Tyvärr lyckades han smälla i skallen i ett element så vi fick åka in med honom till akuten där de sydde ihop svålen på honom. Inte bra. Lite tveksam start på förfesten om man säger så...

hahaha rofl
Citera
2012-02-07, 19:07
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Salvia?

Nej nej nej nej nej nej och nej då hade ju alla trippat vad tänkte du med?

Ts du röker nog standard i vanliga fall och nu när polarn tog fram sitt ww eller vare nu var och du som inte alls var i läge att röka tog ett bloss och fick blodsocker/trycksfall.. det behöver iof inte ens vara jättebra weed för att det här ska hända.. så många såna här trådar.. har hört om flera som rökt bara lite och svimmat.
Senast redigerad av makdui 2012-02-07 kl. 19:23.
Citera
2012-02-10, 14:40
Medlem
Ovningskoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Nej nej nej nej nej nej och nej då hade ju alla trippat vad tänkte du med?

Ts du röker nog standard i vanliga fall och nu när polarn tog fram sitt ww eller vare nu var och du som inte alls var i läge att röka tog ett bloss och fick blodsocker/trycksfall.. det behöver iof inte ens vara jättebra weed för att det här ska hända.. så många såna här trådar.. har hört om flera som rökt bara lite och svimmat.

Det lät ju faktiskt mest troligt.
Tack
Citera
2012-02-16, 01:49
Medlem
Sifonerskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovningskora

ja. Jag råkade röka heroin när jag rökte rester i en pipa som låg i kollektivet jag lever i. Inte roligt. Effekterna påminner om det du skriver.
Citera
2012-02-18, 01:05
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigt
Detta är troligast orsaken. Aldrig bra att röka på tom mage, då får man lätt blodsockerfall, vilket det verkar som du fick.

Tror helt på detta.
Tom mage, bakfylla plus en kropp som blivit tömd på diverse vitaminer och mineraler efter gårdagens alkoholintag förmodar jag.

Salvia som någon skrev? verkligen inte...

Syntetiska Cannabinoider kanske, men känns som att dom borde sagt det om dom var schyssta, nu känner ju jag inte dina kompisar eller vet hur något gick till irl. Men fick känslan av att det var cb det rörde sig om

vet du om det vr brunt eller grönt? kanske någon svarat på redan, jag har inte läst hela tråden, har migrän :/

jeje, inget att nojja på, käka nästa gång o skit i o bli psykosbakis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in