Flashback bygger pepparkakshus!
2020-02-12, 13:01
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Vet inte vad Isabella får för piller för sin depression det stod bara att Isabella kurerade sin depression och drack vin 24 timmar
Isabella okontrollerade helg då hon tydligen både åt antidepressiva piller och drack vin i 24 timmar, som Isabella delade rum (en king size säng pa bilden med sin sista anställda, en mycket attraktiv kvinna som filmade det hela och som slutade dagen efter
Svartglipe-videon spelades tydligen in i någons hus som nyligen gått ut med sin homosexualitet
Sedan följde bloggandet ifrån sjukhusbädden med bilder och bildtexter om Le Monde,fler konkurser och hur Isabella mår

Hon var alltså vaken 24 timmar i sträck och drack vin och åt piller i princip hela den tiden?
Konstant berusad över ett dygn alltså?

Mmm.... källa på det?
Citera
2020-02-12, 13:19
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hon var alltså vaken 24 timmar i sträck och drack vin och åt piller i princip hela den tiden?
Konstant berusad över ett dygn alltså?
Mmm.... källa på det?
Isabella skrev att hon kurerade sin depression och drack vin i 24 timmar
Undrar om Isabella lar sig av alla konkurser, nedlagda projekt, kraschade forhallanden och okontrollerade beteenden
Upp till var och en att bedomma men jag tycker att det ar ett lite okontrollerat beteende av en mamma, och konsekvenserna ar ju entydiga
Citera
2020-02-12, 13:27
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Isabella skrev att hon kurerade sin depression och drack vin i 24 timmar
Undrar om Isabella lar sig av alla konkurser, nedlagda projekt, kraschade forhallanden och okontrollerade beteenden
Upp till var och en att bedomma men jag tycker att det ar ett lite okontrollerat beteende av en mamma, och konsekvenserna ar ju entydiga
Käkar man ritalin mot adhd samtidigt så fäster inte alkohol lika bra utan man kan överkonsumera rätt friskt.
Citera
2020-02-12, 14:13
Medlem
Outbildad, obildad och i total avsaknad av inre och yttre stil.
Kan inget om litteratur, konst, arkitektur eller musik.
Söker och försöker, vill vara något/någon hon aldrig kan bli.

Bekräftelsebehovet når nya höjder och det är både tragiskt och pinsamt att ta del av.
Citera
2020-02-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Tredje gången gravid suck.
Men om några månader kommer allt se annorlunda ut.

Vad menar du? Ska hon göra abort igen? Vem är det som är pappan?

Och varifrån får du all info?
Citera
2020-02-12, 14:47
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Fast just "resa kapital" är ett rätt vedertaget begrepp. Inte konstigt svänga sig med det.
Okej 😊 Det ska väl ge ett kunnigt intryck på läsaren, antar jag.
Man kan undra vem som skulle ha skjutit till kapital för att finansiera Bellsans NY-bostsd och övriga USA-satsning hade hon tänkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Blogginlägg hos Bloggbevakningen angående Isabellas blogginlägg från igår då hon skyller på att det är Expressen som är orsaken till att det gått åt pipsvängen.
https://bloggbevakning.se/2020/02/12...det-har-laget/
Tja, det är väl stämningar på gång så det gäller att skylla i från sig på alla sätt.
Citera
2020-02-12, 15:18
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Okej 😊 Det ska väl ge ett kunnigt intryck på läsaren, antar jag.
Man kan undra vem som skulle ha skjutit till kapital för att finansiera Bellsans NY-bostsd och övriga USA-satsning hade hon tänkt.
Tja, det är väl stämningar på gång så det gäller att skylla i från sig på alla sätt.
Isabella ar redan forberedd pa stammningar
Hon har flyttat ut tillgangar ifrån bolag, lagt ner, salt huset och aktierna
Dom som ska stamma henne nu far det jobbigt, sa det redan for atta manader sedan
Hennes pappa eller nagon annan har hjalpt till
Senast redigerad av qutm 2020-02-12 kl. 15:45.
Citera
2020-02-12, 15:37
Medlem
Hennes statisk från Instagram ser inte bra ut, hon har ju nästan tappat 2300 följare på en månad bara 😮

https://socialblade.com/instagram/us...la%20lowengrip

All uppmärksamhet är inte bra Isabella.
Citera
2020-02-12, 15:41
Medlem
wishyouwereheres avatar
Om Isabella ligger på psyk klinik, borde hon inte trivas egentligen?
Hon får väl "team" som lagar mat, tvättar, städar + security borde väl va ganska bra??
Slipper ta hand om barn (lämnade till Odd?).
skriva blogg, titta på tv, fundera på hur man kopierar tio år gamla hudprodukter med "synthetic snake venom" o sätter Löwengrip etikett på ... läsa tror vi ej på. eller är det mycket jobb med samtal, terapeuter o sånt som tar tid?
Citera
2020-02-12, 15:50
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
Om Isabella ligger på psyk klinik, borde hon inte trivas egentligen?
Hon får väl "team" som lagar mat, tvättar, städar + security borde väl va ganska bra??
Slipper ta hand om barn (lämnade till Odd?).
skriva blogg, titta på tv, fundera på hur man kopierar tio år gamla hudprodukter med "synthetic snake venom" o sätter Löwengrip etikett på ... läsa tror vi ej på. eller är det mycket jobb med samtal, terapeuter o sånt som tar tid?
Det finns ett problem med terapi
Dom som hamnar pa sinnessjukhus for sinnessjukdomar paverkas i sin syn pa sig sjalva
I stort sett, om dom inte var sinnessjuka innan sa tillater dom sig sjalva mer sinnesjukt beteende efter, dvs dom agerar ut mer och tanker ‘Ja, jag ar ju faktiskt sinnesjuk’
Vard pa sinnessjukhus har ofta en negativ inverkan pa sjalvbilden och leder ofta till mer okontrollerade beteenden
Senast redigerad av qutm 2020-02-12 kl. 15:56.
Citera
2020-02-12, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitokondrie
Jag har också legat på s:t Görans och jag hade mina egna kläder. Så även en väninna till mig så nyss som för 4 veckor sen. Jag vet inte om du kom naken till mottagningen, då antar jag att man får låna sjukhuskläder.

På psyket då?
Jag har jobbat där och nej man får inte ha sina privata kläder av säkerhetsskäl.
Men på vanliga avd är det ok att ta med sig egna kläder.
Citera
2020-02-12, 21:32
Medlem
Citat:
Isabella ar redan forberedd pa stammningar
Hon har flyttat ut tillgangar ifrån bolag, lagt ner, salt huset och aktierna
Dom som ska stamma henne nu far det jobbigt, sa det redan for atta manader sedan
Hennes pappa eller nagon annan har hjalpt till
Enligt henne själv har hon gjort tvärtom, och TILLFÖRT bolaget massa pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in