Flashback bygger pepparkakshus!
2018-11-28, 09:48
Medlem
Pingis skriver nu på sin linkedin att man kan träffa henne och Isabella i New York för ett Löwengrip-event den 6/12, så då verkar ”faran” förväntas vara över?
Citera
2018-11-28, 09:53
Medlem
Detta enorma intresse av Bella! Jag förstår inte. Varför är ni så maniskt intresserade av henne och vad hon gör. Det är ju på gränsen till sjukt vad ni analyserar allt hon gör.
Citera
2018-11-28, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Detta enorma intresse av Bella! Jag förstår inte. Varför är ni så maniskt intresserade av henne och vad hon gör. Det är ju på gränsen till sjukt vad ni analyserar allt hon gör.

För att hon ljuger om precis allt? Är ju spännande att se hur långt man kan komma som mytoman. Man väntar ju på det stora Avslöjandet
Citera
2018-11-28, 10:02
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitthecat
För att hon ljuger om precis allt? Är ju spännande att se hur långt man kan komma som mytoman. Man väntar ju på det stora Avslöjandet
Vad ljuger hon om?

Jag tycker hon sakligt reder ut vad som hänt och att hon konstaterar att hon ändå hade tur i oturen som inte föll för hans BS.
Att andra fallit för det och blivit av med pengarna borde väl stå ganska klart för de flesta nu.

https://www.isabellalowengrip.se/2018/11/27/i-solen/
Senast redigerad av micro113 2018-11-28 kl. 10:06.
Citera
2018-11-28, 10:34
Medlem
mod3styblais3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Hon har inga vänner...
Eller jo kanske.. Shelia..

Men flertalet har hon ju brytit med rätt av.
(antagligen för att de inte spelade efter hennes pipa)
Elanie Eksvärd, Angelika, Maria, Messi och många andra...

Hon omger sig av sina "team"
Säkerhetsteam, smink och klädteam, hon och odd var ett team osv..
Alla i hennes närhet nu får betalt av att jobba för henne och då kan hon bossa hur mycket hon vill..

Det är ensamt på toppen
Citera
2018-11-28, 10:35
Medlem
Citat:
Kom igen och var seriös nu. Vad ljuger hon om? Svara på det istället för att vara sarkastisk.

Vem som betalat hotellvistelserna är ju ett exempel, ett annat exempel är ju de påstådda ”kriminella” som visat sig runt Isabellas hus. Vart är bevisen på att dessa var kriminella? Hade det varit kriminella så hade polisen i alla fall gett en kommentar. I senaste inlägget nämner hon ingenting om dessa ”kriminella” besökare.

Isabellas olika uttalanden talar emot varandra.

Det är välkänt att Isabella har ljugit en hel del tidigare. Ifall hon gör det nu är en helt annan femma.. Men det som kommit ut hittills från båda håll samt hennes tidigare historik talar inte i hennes favör.
Citera
2018-11-28, 10:45
Medlem
mod3styblais3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Vem som betalat hotellvistelserna är ju ett exempel, ett annat exempel är ju de påstådda ”kriminella” som visat sig runt Isabellas hus. Vart är bevisen på att dessa var kriminella? Hade det varit kriminella så hade polisen i alla fall gett en kommentar. I senaste inlägget nämner hon ingenting om dessa ”kriminella” besökare.

Det är välkänt att Isabella har ljugit en hel del tidigare. Ifall hon gör det nu är en helt annan femma.. Men det som kommit ut hittills från båda håll samt hennes tidigare historik talar inte i hennes favör.

Eller så tror hon sin egen historia. Hon känner sig sviken och har byggt upp en historia som försvar som överdriver och antyder saker som inte är helt sanna.

Det är ju inget ovanligt egentligen, problemet blir ju att hon sprider det här till en väldig massa folk. Tänk alla i hans krets på Twitter som inget visste, de hade ju aldrig behövt veta heller om det nu rör sig om dåliga affärer och inget kriminellt. Men hon har spridit sin version på sin stora platform och i media. Det måste vara förtal.

Var är Expressens lilla brasklapp till expert som de alltid har i närhet av sådana här nyheter med rubriken "Det kan vara förtal"?
Citera
2018-11-28, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn

Men kan du bevisa att det inte stämmer? Hur ska jag tro det du skriver? Du kanske bara hittar på.
Citera
2018-11-28, 10:54
Medlem
.-.-.s avatar
Dagen efter jarlbo och bella blivit ett par så började han snyfta och ville låna en halv mille av henne.
Borde hon inte sett varningstecknen redan där?
Hon säger sig ha sagt nej till lånet men skulle inte förvåna om han fick pengarna av henne ändå.

Är väldigt tydligt nu att Jarlbo har sökt upp bella som offer bara för att det finns stålars där, han hade tänkt få investera alla hennes pengar också. Som tur är för damen så verkar hon stått emot.
Citera
2018-11-28, 10:56
Medlem
mod3styblais3s avatar
"Livvakten vill inte gå in på vilka personer som Löwengrips ex-pojkvän har gjort affärer med.

– Men i såna här situationer finns det en överförd hotbild. Vi kan ju inte bara chansa och säga det är nog lugnt. Vi kan inte jobba så."

Jag läser här mellan raderna att de vet att det egentligen inte är en jättestor hotbild.

Det kanske stämmer det lifeofsharkweek skriver: "baserat på saker som Isabella vet är felaktiga"

Känns som hon gått händelserna i förväg och skapat en situation att damage controlla. Det hade ju bara försvunnit från radarn annars. Ja det skulle vara då om hon på riktigt var rädd för sitt liv...

Jag vet inte vad jag ska tro men kan inte låta bli att känna för HA... Min intuition säger att han inte blir helt rättvist behandlad.
Citera
2018-11-28, 10:58
Medlem
Citat:
Avundsjuka människor utan eget liv. Isabella har tjänat pengar, enligt svenska avundsjukan måste hon vara en dålig människa. För att komma till den slutsatsen läggs en massa energi på vad hon sagt och inte sagt. Tragiskt.
Citera
2018-11-28, 11:01
Medlem
Citat:
Men kan du bevisa att det inte stämmer? Hur ska jag tro det du skriver? Du kanske bara hittar på.

Det kan jag inte. Men den som kommer med dessa anklagelser (Isabella och livvakten) SKA kunna bevisa detta, det har man inte gjort.

Hur det verkligen ligger till lär komma ut förr eller senare. På sociala medier ser det just nu ut som att Isabellas version är den folk tror minst på, inte så konstigt iofs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in