Citat:
Ursprungligen postat av
Anselm86
Att du inte vet någon annan som har behovet att visa upp sej säger rätt mycket om din "kunskap" inom detta då det mesta på sociala medier handlar om att visa vad man har. Rätt eller fel får var och en bestämma. Men det fina är att alla får göra som dem vill. Att prata om klimat hit och dit är en fin tanke som dem flesta inte lever efter.
Hennes produkter ligger på den nivå som hennes målgrupp vill ha, rätt självklart. Att ingen vet vem hon är är lite löjligt då hon är ett rätt stort namn.
Om jag bryr mej om henne, nä. Men jag har inte heller massa åsikter hur andra skall leva.
Haha... du har rätt stora tankar om IL
Vi pratade om henne på jobbet för någon vecka sedan då det skrevs om henne och hennes livvakt
Jag kan säga att min mamma som är 60 hade ingen aning om vem Löwengrip är.
Alla vet inte det fast du tror att hon är en superkändis.
På jobbet är de flesta måttligt roade av henne och det säger en del, då vi är rätt många tjejer och kvinnor i alla åldrar
Många visste inte ens att hon hade en egen hudvårdsserie.
Vilken målgrupp har hon?
20-30 år som ska köpa produkter för 450-500:- /st
Är det rätt målgrupp prismässigt då man oftast behöver 2-3 produkter
Skulle vara intressant att få veta ?!
Jag vet ingen som flashar sina nyinköpta grejer som hon gör och det är jag rätt säker på att hon är relativt ensam om
De flesta tycker det är ointressant att visa upp sin nya bil på så sätt med allt vad det kan innebära.
Det är inte heller särskilt smart med tanke på alla bilkapningar och inbrott som sker idag. Folk är oftast smartare än så.
Du får gärna berätta någon annan som visar upp sina saker offentligt
Du visste ju många.
När det gäller klimatet.
Du är inte heller särskilt mycket framtid då du inte ser att det kommer att komma.
Många har redan börjat tänka att inte konsumera så mycket men jag förstår att du inte heller har det tänket.
De som är klimatsmarta idag köper även en bil därefter. Det visar att man är rik och smart.
Flest saker när du dör är inte häftigt längre.