Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-19, 06:11
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Ja, men vad f.... Ska hon vara med och bidra till att en familj förstörs? Hon är värre än jag trodde!
Känns organiserat från hennes Manusförattarteam. Dom spinner vidare på Kevin Costner dramat, och hypar hennes vågade sexliv. Fejk alltihop
Citera
2019-02-19, 11:19
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag kanske är där max 5 minuter/dygn, svara kan jag inte, hon blockar mig..
Mycket intressant, hon blockar alltså normala kommentarer?
Det forsta beviset på att kommentarerna påverkas
Tycker verkligen att blockbevakning ska undersöka kommentarerna, inte bara trafiken
Citera
2019-02-19, 13:06
Medlem
Il.Malizias avatar
Kändisar som säger åt andra att inte resa men reser bör belysas.
Men att kändisar (eller vem som helst) reser och får skit för det pga någon jävla idiot med "klimatångest" gör mig uppriktigt sagt förbannad.
Citera
2019-02-19, 13:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
I senaste blogginlägget så säger hon att hon "snittar 18 timmar/ dygn i arb. tid.
Tror jag också på när jag ser det.. Klart, i hennes "hittepåjobbvärld" så funkar det nog så, sitta hos frissan 3 timmar, fixa naglarna 2 timmar, prova kläder för nästa resa 3 timmar, maila, blogga, 3 timmar, oops! Det fattas 7 timmar för denna dagen,HALLÅ! "Finns det nåt jag kan göra så att det ser ut som att jag jobbar?"
Så ungefär tror jag att man kan sammanfatta blondinbellas arbetsdag.

Jag tror att hon räknar dygnets vakna timmar som arbetstid och att pröva/införskaffa kläder eller gå till frissan, fixa naglarna, injicera fillers/botox osv räknas alltså som arbete eftersom hon är en sk. "influencer"

Att flyga räknas troligtvis också som arbetstid eftersom hon har något att skriva om som bloggare.
Citera
2019-02-19, 14:51
Medlem
luddesbros avatar
Det där är bara nys. Och helt sant å andra sidan. Folk med eget företag kan säga att all tid utom att sova är arbete. Stämmer till viss del. Jäkla skillnad på motivation också mot att gå till en trist anställning.

Så att en egenföretagare jobbar 80 timmar i veckan är inget att skryta med. Snarare lite lite och fullt normalt. Dåligt skryt skulle jag säga.
Citera
2019-02-19, 16:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag satt i bilen idag på eftermiddagen (kanske runt 14-tin?) och hörde henne intervjuas i P4.

Jag hörde bara några minuter: "vi är 4 i företaget och kommer i år omsätta 200 miljoner", "många intressanta köpare av företaget har hört av sig, det vore intressant att resa till Paris, London och Rom (tror jag hon sa) för att träffa dom", "ska börja flyga mindre, vi ska bli ett ett hållbart företag, mer tåg" (ekonomi, menar jag), "jag tror att det att jag blev Årets företagarkvinna förändrade mångas syn på mig" och "mina barn är 3 och 5 år, båda vegetarianer, dom vill veta var allt kommer ifrån, bryr sig jättemycket".

Hon kan vara världens slickaste mytoman...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2019-02-19 kl. 17:14.
Citera
2019-02-19, 17:13
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag satt i bilen idag på eftermiddagen (kanske runt 14-tin?) och hörde henne intervjuas i P4.
Jag hörde bara några minuter: "vi är 4 i företaget och kommer i år omsätta 200 miljoner", "många intressanta köpare av företaget har hört av sig, det vore intressant att resa till Paris, London och Rom (tror jag hon sa) för att träffa dom", "ska börja flyga mindre, vi ska bli ett ett hållbart företag, mer tåg" (ekonomi, menar jag), "jag tror att det att jag blev Årets företagarkvinna förändrade mångas syn på mig" och "mina barn är 3 och 5 år, båda vegetarianer, dom vill veta var allt kommer ifrån, bryr sig jättemycket"
Hon kan vara världens slickaste mytoman...
Lyckas dom fyra sälja så mycket schampo, fast BB inte vill sälja schampo, så gratulerar jag henne och tycker synd om köparna
Nar ska hennes megalomaniska intervjuer börja handla om hennes bomber som hon placerat ut strategiskt?
https://www.youtube.com/watch?v=ijZe7W4nWS4
Citera
2019-02-19, 18:04
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Lyckas dom fyra sälja så mycket schampo, fast BB inte vill sälja schampo, så gratulerar jag henne och tycker synd om köparna
Nar ska hennes megalomaniska intervjuer börja handla om hennes bomber som hon placerat ut strategiskt?
https://www.youtube.com/watch?v=ijZe7W4nWS4

Hur ska de lyckas sälja shampo som doftar Birthday Cake? Finns det någon som känner för att testa det shampot?
Någon ny doft som de ska ha tagit fram. https://www.isabellalowengrip.se/201...nligt-natverk/
Citera
2019-02-19, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
hon tjänar antagligen en hel del på att såna som du besöker bloggen
Komiskt när folk inte förstår att besöket blir en pinne i statistiken
Citera
2019-02-19, 18:09
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Många som skriver att dom avföljer henne idag
Hoppas att bloggbevakning har resurser att gräva och fårfarmaren den verkliga trafiken och ännu roligare om det går at kontrollera kommentarerna
Teknologi som används för att skapa robot bloggare, används till 99% till att lägga in falska robot kommentarer

Bloggbevakningen gräver nog en hel del även om det inte alltid leder till något nytt inlägg.
Citera
2019-02-19, 18:09
Medlem
Blondinbella vill bli världens mäktigaste kvinna, enligt henne själv. Större än Beyoncé och mäktigare än Angela Merkel då?

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7158367
Citera
2019-02-19, 18:10
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Mycket intressant, hon blockar alltså normala kommentarer?
Det forsta beviset på att kommentarerna påverkas
Tycker verkligen att blockbevakning ska undersöka kommentarerna, inte bara trafiken

Skulle tro att det är allmänt känt hur Isabella hanterar kommentarer som inte faller henne i smaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in