Flashback bygger pepparkakshus!
2019-04-26, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Det finns väl flerlygbolag än SAS!

Jovisst teamet bokar ju saklart bästa möjliga flight. Men om de är fulbokade tvingas man till Private Jet och för transatlantiska flygningar maste dessa plan uppfylla vissa krav pga att säkerheten kommer i första hand.
Citera
2019-04-26, 20:04
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Jovisst teamet bokar ju saklart bästa möjliga flight. Men om de är fulbokade tvingas man till Private Jet och för transatlantiska flygningar maste dessa plan uppfylla vissa krav pga att säkerheten kommer i första hand.

LoL det där med säkerhet har aldrig varit Bellas starkaste sida.
Citera
2019-04-26, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
LoL det där med säkerhet har aldrig varit Bellas starkaste sida.

vet inte vad du hänvisar till men Bellas privatliv skall ej förväxlas med affärskvinnans
Citera
2019-04-26, 21:07
Medlem
Citat:
vet inte vad du hänvisar till men Bellas privatliv skall ej förväxlas med affärskvinnans
Hon är bara HELT TOM inget innehåll, kokobello, hello! Jag ser framemot en rannsakan av den "goda" Blondinbellas räkenskaper.
Citera
2019-04-26, 22:33
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Om SAS strejken fortsätter så måste Bella kanske flygamed privatjeten hem. Det är fördelen med privatjet. Inga strejker inga problem och man hinner hämta på dagis.
Det är viktiga möten nästa vecka.

Vem skall betala?

Bella och hennes bolag har inte råd. Du skriver privatjeten i bestämd form, vems privatjet?

Du kan inte prissättningen för privatflyg, speciellt inte över Atlanten, du och Bella lever i en låtsasvärld.
Senast redigerad av trottwell 2019-04-26 kl. 22:38.
Citera
2019-04-26, 22:36
Medlem
qutms avatar
Citat:
Du påminner lite om Mulleno i raffa-traden, som trollade pa heltid och aldrig gav upp
Varfor kan vi inte fa ha denna skvaller och ryktes-trad ifred? Du gör den sa allvarlig, men den ar inte allvarlig alls, bara lite kul
Inte hat, utan alla haller helt enkelt inte med, alla dyrkar inte BB och alla tror inte pa allt hon sager
Senast redigerad av qutm 2019-04-26 kl. 22:38.
Citera
2019-04-26, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vem skall betala?

Bella och hennes bolag har inte råd. Du skriver privatjeten i bestämd form, vems privatjet?

Grammatiskt tolka ett flygplan som Bella nyttjar är lite överkurs för mig tyvär. Huvudssken Bella kan resa bekvämt enligtvtiddplan och schedule

Allt enligt iso och code of conduct
Citera
2019-04-26, 22:47
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Grammatiskt tolka ett flygplan som Bella nyttjar är lite överkurs för mig tyvär. Huvudssken Bella kan resa bekvämt enligtvtiddplan och schedule

Allt enligt iso och code of conduct

Bella har inte råd

Internationellt sett är Bella ingenting i privatjet-världen, du kan inte ämnet.

Jag tror att du trollar.
Citera
2019-04-27, 00:23
Medlem
Bra att hon söker någon som är flytande i engelska då hennes egna kunskaper i engelska är väl knappast gymnasienivå.
Citera
2019-04-27, 02:04
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Bella har inte råd

Internationellt sett är Bella ingenting i privatjet-världen, du kan inte ämnet.

Jag tror att du trollar.

Detta! BB har inte råd med privatjet över atlanten!
Citera
2019-04-27, 12:01
Medlem
Charta.12s avatar
Fredagskvällen tillbringade Isabella Löwengrip tillsammans med bland annat kvinnlig släktning som bor i NYC.
Citera
2019-04-27, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Inte frågetecken, hon och andra influensers hårdgranskad av skattemyndigheten, länkar har publicerats i tråden, här kommer länk till bloggbevakning.se arkiv
https://bloggbevakning.se/category/blondinbella/
Tydligen så klantar hon sig och delat med sig av sin syn på djur, lite kul eftersom hon inte verkar begripa skillnaden mellan en vegetarian och en vegan
Hennes mest kända citat blir nog till sist ’det finns ingen plan B’

Tack för länken.
Ja allt som oftast klantar hon nog mao till sig
och har svårt att komma från det.
Precis jag har också tänkt så det existerar ingen
Plan B i hennes liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem