Flashback bygger pepparkakshus!
2019-04-27, 21:46
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Svårt att ta över världen som justitieminister, speciellt om man inte har en plan B
Det som är säkert att hon är fantastisk, på att övertala personal att jobba för dagisfröken-löner, spendera pojkvänners pengar på flygresor och tigga gåvor av svagsinta småföretagare
Vi får se hur lätt det är efter skatteverkets och bloggbevakning.se granskningar, som redan spridit sig såsom ringar på vattnet till expressen och dinapengar mfl
Sen tror jag inte att Ulf Adelsohn och övriga på Vi Invest AB är så pigga på att deras goda rykte påverkas, så man kan nog gissa att detta får ett väldigt snabbt och snöplig slut

https://www.instagram.com/p/BwxPrFCn_4m/
https://www.isabellalowengrip.se/201...7/skrivlordag/

Efter sommaren är det dags att börja kolla på lägenhet här. Jag tänker mig en lite större som teamet kan bo och i även jag när jag är på plats här i månaden. Tips på ställen att kika?

Hur ska den finansieras?
Senast redigerad av Charta.12 2019-04-27 kl. 22:11.
Citera
2019-04-28, 09:24
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
https://www.instagram.com/p/BwxPrFCn_4m/
https://www.isabellalowengrip.se/201...7/skrivlordag/

Efter sommaren är det dags att börja kolla på lägenhet här. Jag tänker mig en lite större som teamet kan bo och i även jag när jag är på plats här i månaden. Tips på ställen att kika?

Hur ska den finansieras?

Det ordnar hennes nya kärlek, Mållgan.

(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)

https://sv.wikipedia.org/wiki/Alfons...e_M%C3%A5llgan
Citera
2019-04-28, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrmicke
Dessa "efterblivna" personer som du tycker har ett negativt inflytande på samhället har snarare gjort något beundransvärt. De har lyckats göra namn av sig själva istället för att sitta undanstoppade på någon kommunal aktivitet för handikappade.

Förövrigt luktar det bara moralpanik över dig. Det har alltid funnits någon som ska "fördärva" dagens unga. På 30-talet var det jazzen, på 50-talet var det Elvis, på 60-talet var det Beatles, på 70-talet kom punken och på 80-talet var det videon och hårdrocken. Hade du levt då hade du stått och fördömt allt det ovan nämnda istället för de TV program och de bloggar du nu förfasas över.

Ta det lugnt... Ingen generation kommer sluta läsa böcker bara för att Löwengrip har en blog som handlar om shopping, eller för att TV4 visar ett program om handikappade.

? Det du skriver låter så sjukt. Det är som att du är född runt år 2000.

Blondinbella är en mänsklig reklampelare och häri består hennes enda framgångar och det ska uppfattas som beundransvärt? Hon är en ung, obildad, regimlojal trams-person. De enda som kan uppskatta hennes blogg måste vara samma slags märkliga personer som köper livsstilsmagasin enkom för att det är glansigt papper och gör sig fint på glasbordet där hemma.
Citera
2019-04-28, 12:35
Medlem
Hennes blogg innehåller mer och mer reklam förlåt samarbeten men frågan är hur länge företagen kommer att vilja betala till henne? Hennes taffliga reklamfilmer, negativa reaktioner från "målgrupperna" och alla lögner måste väl snart avskräcka, Bonniers till trots!
Citera
2019-04-28, 12:45
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Hennes blogg innehåller mer och mer reklam förlåt samarbeten men frågan är hur länge företagen kommer att vilja betala till henne? Hennes taffliga reklamfilmer, negativa reaktioner från "målgrupperna" och alla lögner måste väl snart avskräcka, Bonniers till trots!

Vad menar du med "Bonniers till trots!"?

Det finns ytterligare en fråga, hur länge vill finansiärerna betala för hennes privatliv och hennes storhetsvansinne?
Citera
2019-04-28, 12:51
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten

Kvalitén på de samarbeten hon gör är en smärre katastro!
Citera
2019-04-28, 13:16
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vad menar du med "Bonniers till trots!"?

Det finns ytterligare en fråga, hur länge vill finansiärerna betala för hennes privatliv och hennes storhetsvansinne?

Hon lär känna Martina Bonnier!
Citera
2019-04-28, 13:44
Medlem
[quote=trottwell|67431358]Vad menar du med "Bonniers till trots!"?

Tailsweep är en del av Bonnier, Veckans affärer som mycket överraskande utnämnde henne till delad etta som Sveriges mäktigaste kvinna ägs av Bonnier och hon har hintat om ett projekt tillsammans med Martina Bonnier.
Citera
2019-04-28, 16:34
Medlem
Charta.12s avatar
Nu har det även kommit en artikel på Stoppa pressarna om Blondinbellas lyxliv som riskerar hela hennes tillvaro.
https://stoppapressarna.se/svenskt/b...ennes-tillvaro

Hon har ögonen på sig!
Citera
2019-04-28, 16:41
Medlem
Querls avatar
Ny att följa tråden. Kan någon säga vilket vara/tjänst som IL ffa tjänar pengar på?
Citera
2019-04-28, 16:55
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Querl
Ny att följa tråden. Kan någon säga vilket vara/tjänst som IL ffa tjänar pengar på?
Det här är inte menat som ett drygt/tramsigt svar men det undrar faktiskt vi också.

Hon har sina skönhetsprodukter och "hennes" bloggande (tvivlar att det är hon som gör jobbet) genererar samarbeten dvs pengar. Men ekonomin går definitivt inte ihop med vad hon officiellt plockar ut ur bolagen.
Citera
2019-04-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Querl
Bra fråga! Något jag också funderat på Länge, hur "hittepåjobben" lönar sig i reda pengar så att man kan försörja sig och betala mat, boende, el, bil, bensin, försäkringar.....
Hon har ju bloggen som tydligen ger en inkomst var månad sen verkar det som att hon får massa saker som möbler, mattor, gardiner, ljudanläggning, bil, m.m i utbyte mot reklam i bloggen.
Länge sen hon skrev om sin fiina bil kom jag å tänka på nu, har hon tvingats lämna tillbaks den tro?

Sen har hon väl en fasligt massa lån tror jag, hon driver ju ett företag, där kan man också trixa en del skattemässigt, kan inte komma på mer just nu, nån annan som kan komma på fler inkomstkällor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in