[quote=Photoshopped|67823617]
Citat:
Ursprungligen postat av
trottwell
Hon kan knappt engelska, hon har inte gått gymnasiet, hon förstår inte vad du menar.
Lycka till i USA med den engelskan.
Det kommer att bli många pinsamheter.
I stil med "a white shirt with black pricks"[/QUOTE
"Det är en spännande tid framför mig. Halvtidsboende och bolag i NYC. En stiftelse i Sverige. Bloggen försvinner på svenska, endast engelska. Det är jag som kommer att skriva den såklart och det blir en utmaning för mig men jag ser fram emot det."
Från bloggen. Hon måste driva. 1. Ingen kommer att läsa hennes blogg på engelska. 2. Hon kan inte ens prata engelska. 3. Hon skriver inte sina blogginlägg ens på svenska.
Någon undrade om hon är en konstinstallation och jag tror tamigtusan det. Ingen kan vara så korkad som hon.
Det finns två saker som gäller i USA, pengar och prestera.
Bella förstår inte vad det kostar att etablera sig och ligga på topp i New York, hon börjar från noll.
Hon förstår inte hur mycket hon måste prestera för att konkurrera ut de etablerade byråerna, vad skall hon ha sitt svenska team till i USA?
Hennes team består av jasägre, vad skall de prestera i New York?
Jag tror att hon håller på att tappa föståndet. Allt skenar iväg för henne, det ser helt galet ut. Vilka substanser går hon på?
Det blev något fel med citeringen, jag citerade inlägget ovan, inte mitt eget inlägg.