Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-15, 18:27
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
anklagar du mig för att förfalska ett citat??
Du får trolla bättre
Citera
2019-06-15, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du får trolla bättre
det var ej ett svar pa fragan, jag citerar alltid korrekt inget annat. om fel finns ligger det hos källan
Citera
2019-06-15, 18:53
Medlem
qutms avatar
Citat:
anklagar du mig för att förfalska ett citat??
Genom att klippa bort ’de kände’ så ändrade du medvetet betydelsen av ’alla de kände’ till att paret hälsade på alla, dvs även på il, så frågan är varför?
Ingen här i tråden begriper varför du höjer il?? Nu ska du svara på varför? Varför??
Senast redigerad av qutm 2019-06-15 kl. 19:00.
Citera
2019-06-15, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Genom att klippa bort ’de kände’ så ändrade du medvetet betydelsen av ’alla de kände’ till att paret hälsade på alla, dvs även på il, så frågan är varför?
Ingen här i tråden begriper varför du höjer il?? Nu ska du svara på varför? Varför??

jag kan ej alltid citera hela texten men källan anges alltid sa att var och en ges möjlighet att läsa hela texten
Citera
2019-06-15, 19:18
Medlem
qutms avatar
Citat:
jag kan ej alltid citera hela texten men källan anges alltid sa att var och en ges möjlighet att läsa hela texten
Vi begriper inte varför du klipper och ändrar meningen, så att il höjs! Varför höjer du il?
Citera
2019-06-15, 19:28
Bannlyst
Citat:
Vi begriper inte varför du klipper och ändrar meningen, så att il höjs! Varför höjer du il?

jag har ICKE ändrat nagonting. Konstigt att jag stödjer svea rikes främsta affärskvinna? En del stöder Messic och Nejmar jag stöder kvalificerat yrkesfolk som berikar oss alla.
Varför stöttar inte du?
Citera
2019-06-15, 20:11
Medlem
I lyxfällans början var det med en bortskämd ungdom, blond. Inte Vanita som har en egen tråd. Jag hat fått för mig att det var Bb det gällde, någon som vet?
Citera
2019-06-15, 20:39
Medlem
qutms avatar
Citat:
jag har ICKE ändrat nagonting. Konstigt att jag stödjer svea rikes främsta affärskvinna? En del stöder Messic och Nejmar jag stöder kvalificerat yrkesfolk som berikar oss alla.
Varför stöttar inte du?
Varför klipper du och ändrar meningen? Varför?
Den dagen il är friad ifrån skattebrott och tar hand om sina barn så ska jag heller inte stödja il grande, för det är helt normalt nämligen
Greta däremot kan jag stödja, även om det tar emot att stödja individer med diagnoser
Hon är tydligen deprimerad och blir mer deprimerad när hon ser miljöförstöring
Men jag antar att hon kommer att betala skatt och ta hand om sina barn när hon växer upp, och hon har antagligen rätt om miljön (och följaktligen så har il megalomania helt fel eftersom hon skräpar ner både mentalt och fysiskt)
Senast redigerad av qutm 2019-06-15 kl. 20:42.
Citera
2019-06-15, 21:09
Bannlyst
Citat:
Varför klipper du och ändrar meningen? Varför?

sluta anklaga mig för att ändra, jag har inte ändrat nagonting. mitt citat är 100% korrekt

dessutom angav jag url sa att alla kan läsa hela texten
Senast redigerad av Luzern 2019-06-15 kl. 21:13.
Citera
2019-06-15, 21:23
Medlem
qutms avatar
Citat:
sluta anklaga mig för att ändra, jag har inte ändrat nagonting. mitt citat är 100% korrekt
Genom att klippa bort ’de kände’ så ändrade du medvetet betydelsen av ’alla de kände’ till att paret hälsade på alla, dvs även på il
Frågan kvarstår, varför?
Ingen här i tråden begriper varför du höjer il när det är så knäppt att du blir avstängd hela tiden!
Varför inte höja Greta tex?
Citera
2019-06-15, 21:37
Medlem
Citat:

Ändrar man texten så citerar man inte!

IL köpte en biljett som alla andra gjorde, detta är ett välgörenhetsevent och då köper man sin biljett för att stödja det som välgörenheten avser.

IL leverne är långt över hennes inkomster och det kommer sluta i katastrof.
Citera
2019-06-15, 21:50
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmerboy
Ändrar man texten så citerar man inte!
IL köpte en biljett som alla andra gjorde, detta är ett välgörenhetsevent och då köper man sin biljett för att stödja det som välgörenheten avser.
IL leverne är långt över hennes inkomster och det kommer sluta i katastrof.
Det börjar som sagt likna gruppen Europe’s ’Final count down’, ett finansiellt haveri
Europe-medlemmarna led dock inte av megalomani, utan drabbade av hybris och hade dåliga rådgivare
Här står det klart att 500,000 party-pengar på en kväll är en skattepliktig inkomst, dvs om det inte uttryckligen står att en förmån inte är skattepliktig så är den skattepliktig
https://www.skatteverket.se/privat/s...c80001009.html
Det finns många exempel på att skatteverket använt texter och bilder ifrån bloggar som underlag, bevis behöver skatteverket inte, det är il megalomanis som kommer att behöva bevis! Hon kommer att vara skyldig tills dess att hon bevisat att det inte var förmåner!
Har man gått i konkurs och lagt ner bolag många gånger tidigare så bör man ju ha lärt sig något, men det finns en ovanlig typ av individer som inte har någon plan B, dom gasar på utav bara fan och tar smällarna när dom kommer
Senast redigerad av qutm 2019-06-15 kl. 21:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in