Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-02-20, 16:50
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFlinck
Hahahahahahahahahahahah..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA. Då skulle alltså hundratusentals människor i Sverige springa runt och vara psykiskt instabila och hugga ner folk till höger och vänster. Du har fel, cannabis brukas oftast av vanliga fredliga typer. Jag vet detta för att jag känner dessa fredliga typer. Åk till universitetet och se hur många psykiskt instabila dårar du kan hitta där, knappast några. Jag har aldrig någonsin sett en människa snea ur och knivat någon eller ens slagit någon på cannabis. Alkohol däremot har jag sett båda delar av. Och jag känner många cannabisrökare. Men men, lev i en evig lögn om du vill. Konstaterat medicinskt? När USAs president, minns inte om det var Reagan eller Nixon lät finansiera forskning för att bevisa att cannabis orsakade hjärnskador så satte man en gasmask på en liten apa och tröck in 50 jointar i gasmasken och lät det stackars djuret inhalera skiten i 5 minuter fastspänd. Visst fan fick den hjärnskador men inte pga cannabiset utan pga syrebrist. Sedan gick man ut och sa att Majja skadar din hjärna. Där har du ditt medicinska konstaterande.
Skratta på du men jag vet att jag har rätt. Det finns rätt många instabila ja, inte alla hugger med kniv som tur är men en del gör det. Nästan alla brukar/har brukat droger, nästan alla har haschat. Sen argumenterar jag inte emot att alkohol också utlöser aggressioner.
Och det är konstaterat medicinst att cannabis skadar hjärnan oavsett om du gillar det eller inte.

Kan för övrigt läsa mellan raderna i ditt inlägg att du själv brukar/har brukat, är det så?
Citera
2012-02-20, 17:01
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Han är fri sedan ett par år. Senast jag träffade på honom, jobbade han för sin fars cateringfirma.

Enastående, fri sedan ett par år trots särskild utskrivningsprövning. Vilket år hade han tillfrisknat såpass från sina paranoida vanföreställningar så att han var redo att återinträda som produktiv samhällsmedborgare?
Citera
2012-04-04, 22:24
Medlem
eribabsis avatar
Han fick väl sin första permission -7 (eventuellt redan 2006) och var väl ute -08 (eventuellt 2009). Vet att han syntes till med Tobias, en vän till honom, som dog i en frontalkrock med en hästtransport i November 2007. (http://svt.se/2.34007/1.977697/tva_d...page1851690=19) Så 2007 hade han iallafall permission.

Här är grabbens youtubekanal. Det fanns tydligen bara en låt kvar där, men innan hade han fler, i vilka han gärna nämnde att han var "skövde mördaren".
http://www.youtube.com/watch?v=mtPl5...Ero5yX2OhYk%3D
Senast redigerad av eribabsi 2012-04-04 kl. 22:29.
Citera
2012-12-05, 01:55
Medlem
MajorKongs avatar
Jag vet inte något om förövaren men när det hände diskuterade vi det på jobbet. En av kollegorna var tveksam till att det var han, men jag har inte träffat den f.d. kollegan på 7-8 år så jag kan inte fråga varför. Däremot har jag en bekant som jag vet har träffat gärningsmannen, och kan höra med honom om han känner till någon information.

Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Han fick väl sin första permission -7 (eventuellt redan 2006) och var väl ute -08 (eventuellt 2009). Vet att han syntes till med Tobias, en vän till honom, som dog i en frontalkrock med en hästtransport i November 2007. (http://svt.se/2.34007/1.977697/tva_d...page1851690=19) Så 2007 hade han iallafall permission.
Länken fungerar inte längre, men var det de som stal en gammal Saab 900 från volvofabrikens parkering och sedan fick sladd på väg mot Skara i höjd med Qstar-macken? Vill minnas att den for med sidan först in i fronten på en Volvo V70 med hästsläp och fattade eld.
Citera
2012-12-11, 17:57
Medlem
MajorKongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorKong
Däremot har jag en bekant som jag vet har träffat gärningsmannen, och kan höra med honom om han känner till någon information.
Pratade med nämnde bekant tidigare men han hade inte så mycket att komma med. Bara att gärningsmannen hette Sebastian och troligtvis hade ett bosniskt efternamn, och att han gick på Helenaskolan. Så det är väl bara att rota fram gamla skolkataloger för den som känner att han vill gräva vidare.
Senast redigerad av MajorKong 2012-12-11 kl. 18:05.
Citera
2014-05-01, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorKong
Jag vet inte något om förövaren men när det hände diskuterade vi det på jobbet. En av kollegorna var tveksam till att det var han, men jag har inte träffat den f.d. kollegan på 7-8 år så jag kan inte fråga varför. Däremot har jag en bekant som jag vet har träffat gärningsmannen, och kan höra med honom om han känner till någon information.

Länken fungerar inte längre, men var det de som stal en gammal Saab 900 från volvofabrikens parkering och sedan fick sladd på väg mot Skara i höjd med Qstar-macken? Vill minnas att den for med sidan först in i fronten på en Volvo V70 med hästsläp och fattade eld.

Intressant fall! Vad var motivet till dråpet? Han erkände väl...
Citera
2014-06-24, 18:56
Medlem
blood_ins avatar
Ser GM i Skövde regelbundet. Galet att människan går ute. Springer runt med en hund som ser lika störd ut den. Blir så förbannad att såna här människor ska åter i samhället så snabbt. Särskilt när man ser denne killens bakgrund med missbruk och umgänget som han visar i sin youtubekanal. Bara folk som förstörde andras liv genom att misshandla och överfalla folk på stan och helst inne på Bogrens salonger. Sen gå runt och skryta om detta. Synd att fler av dessa inte tagit överdoser som vissa av dom. Synd bara dom hann sabba för så många innan bara.
Citera
2023-07-09, 08:29
Medlem
Kan vi uppdatera denna tråd lite? Vet någon något mer om denne Sebastian??
Citera
2023-07-10, 00:05
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Mördaren:
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall....-mIRw371C54TQo

Citat:
Ursprungligen postat av garwl
Ratsitlänken funkar inte vilket tyder på att han är avliden.
Nån som har efternamnet till GM?
Citera
2023-12-15, 09:46
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Mördaren:
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall....-mIRw371C54TQo

Offret var inte pakistanier. Se utdrag från dödboken i spoilern.

Citat:
Ursprungligen postat av garwl

Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Ratsitlänken funkar inte vilket tyder på att han är avliden.
Nån som har efternamnet till GM?

Han lever i allra högsta grad.
Och länken till ratsit funkar
Senast redigerad av stickan888 2023-12-15 kl. 09:49.
Citera
2023-12-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Och sen påstår haschtomtarna på drogforat att hasch är en lugnande och "fredlig" drog

Direkt och uppväxtlång omplacering till familj med sträng och bra manlig förebild i Norrbottens inland för små stjärtpojkar med slappa eller curlande föräldrar som blundar för eller struntar i deras bruk av droger.
Och inga ”permisar” att åka hem till ursprungsfamiljen på. Vill föräldrarna träffa ungen får de sätta sig på tåget.
Enda sättet att bryta cirkeln för många såna snorungar innan det är för sent.
Senast redigerad av Firesnake 2023-12-15 kl. 21:40.
Citera
2024-10-09, 13:25
Medlem
Vad gör Gm idag? Går runt i Skövde och myser av gratis välfärd? Finns någon ny bild?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in