2012-02-20, 16:50
Citat:
Skratta på du men jag vet att jag har rätt. Det finns rätt många instabila ja, inte alla hugger med kniv som tur är men en del gör det. Nästan alla brukar/har brukat droger, nästan alla har haschat. Sen argumenterar jag inte emot att alkohol också utlöser aggressioner.
Ursprungligen postat av TorstenFlinck
Hahahahahahahahahahahah..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA. Då skulle alltså hundratusentals människor i Sverige springa runt och vara psykiskt instabila och hugga ner folk till höger och vänster. Du har fel, cannabis brukas oftast av vanliga fredliga typer. Jag vet detta för att jag känner dessa fredliga typer. Åk till universitetet och se hur många psykiskt instabila dårar du kan hitta där, knappast några. Jag har aldrig någonsin sett en människa snea ur och knivat någon eller ens slagit någon på cannabis. Alkohol däremot har jag sett båda delar av. Och jag känner många cannabisrökare. Men men, lev i en evig lögn om du vill. Konstaterat medicinskt? När USAs president, minns inte om det var Reagan eller Nixon lät finansiera forskning för att bevisa att cannabis orsakade hjärnskador så satte man en gasmask på en liten apa och tröck in 50 jointar i gasmasken och lät det stackars djuret inhalera skiten i 5 minuter fastspänd. Visst fan fick den hjärnskador men inte pga cannabiset utan pga syrebrist. Sedan gick man ut och sa att Majja skadar din hjärna. Där har du ditt medicinska konstaterande.
Och det är konstaterat medicinst att cannabis skadar hjärnan oavsett om du gillar det eller inte.
Kan för övrigt läsa mellan raderna i ditt inlägg att du själv brukar/har brukat, är det så?