Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-02-19, 00:24
Medlem
Finns inte s mycket information om denna substans, s skrev ner lpande FOR SCIENCE.

Man, 1.90 / 100 kg. Polaren, man, 1.75 / 60 kg.

Vl paketerat, liten ziplockpse i stor ziplockpse. Ingen kontamination av yttre ziplockpsen som tidigare rapporterats frn denna klla (dansk shop, researchem.dk).

18:20 5 mg allergitest. Brnner i nsan ven i denna blygsamma dos. Andra har rapporterat om nsblod, kommer ev. byta till oral administration.

18.35 Svag tendens till humrhjning, vgar inte srskilja frn placebo. Vntar p trogen vapendragares ankomst fr att bist i vidare experiment.

19.45 Vgde upp 20 mg, ca 17mg insufflerat, ett par mg oralt (det som klibbade fast i sked och vgskl). Kompisen tar 30mg.

19.49 Jag: Bedvning i tunga och lppar. Polaren knner sig lite koksad, som han beskriver det.

19.53 Jag: Brjar knna mig speedad. Vi hller upp varsin grogg (vodka/apelsinjuice).

20.03 Bda snorar som fan ur nsborren vi snortade ur. Bda anser det vara en trivsam drog, knner oss upplyfta. Babblet kommer igng. Polaren str och dansar och vi har inte ens ftt p nn musik n. Ingen ngest eller liknande. Frhjd puls.

20.14 Polaren babblar som fan och jag fr knappt en syl i vdret, knner att jag mste komma ikapp. Jag vger upp 20mg och ger honom 10mg.

20.20 Snortar i mig 20mg / polaren 10 mg.

20:28 Polaren: "I'm on the edge... to BURST! Det r nog starka grejer det hr!"

20.35 Jag knner mig skn i kroppen, men polaren hller inte med, han knner att effekten mest sitter i huvudet. "Kickar igng centrala nervsystemet utan starka dopaminerga effekter, mer noradrenalin. Mycket driv men ingen amfetamin/mdma-liknande eufori." Vi knner oss bda torra i munnen. Dricker mer vodka (varvar med vatten/cola). Polaren fr blodtrycksfall nr han stller sig upp.

20.55 Vi knner oss fortlpande skitbra.

21.00 Knner lite tryck ver hjrtat s kollar pulsen, 83 slag p en minut, trodde den skulle vara hgre.

21.20? Full av energi stller jag mig och diskar.

21.45 Brjar avta fr mig. Brjar avta fr polaren ocks men han knner sig fortfarande lite verhettad, han skljer ansiktet med vatten.

21.47 15mg nasalt var. Svider inte lngre, antagligen bedvad.

22.30 10mg nasalt var. Den hr gngen sved det rejlt.

23.35 30mg var nasalt.

23.37 Polaren fr nsblod.

23.50 Knner ett jvligt jobbigt tryck ver hjrtat. Blev nog lite fr mycket med 30mg dr. Tar ngra mg etizolampulver.

23.55 Polaren tycker det r lite som koks/ritalin i det att man vill ta mer hela tiden.

03.30 ven polaren brjar f ont i hjrtat.

04.40 Skulle lagt mig fr lnge sen, men ngra som skulle komma ver och gra en snabb deal tog tid p sig eftersom nn gtt p spret i tuben och dtt eller nt.

05.00 Rker en joint med cannabis/nozinan, slaggar kort efter.

Dagen efter: Sover bort hela dagen och vaknar p kvllen. Noterbart r att jag inte ngon gng under upplevelsen knde ngon AT, frmodligen fr att jag sov under den. Polaren som hll igng till kl 12 dagen efter tyckte AT:n var jobbigare n av tjack. Mer experimenterande kommer krvas fr att f en helhetsbild av substansens profil.

edit: Kom fram att polaren tog en del tjack p frmiddagen efter att vi skildes t vilket kan ha pverkat hans AT.
Senast redigerad av miglia 2012-02-19 kl. 00:38.
Citera
2012-02-20, 10:24
Medlem
Psychoramas avatar
Verkar ju vara en pissig drog ju.
Citera
2012-02-20, 15:45
Medlem
Tja, det var trevligt tills vi tog lite fr mycket, men den verkar lite svrdoserad om inte annat...
Citera
2012-04-29, 03:19
Medlem
epiCzs avatar
Jag tycker det lter som en vldigt hrlig drog! Vrd att prova fan!
Citera
2012-05-04, 00:59
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miglia
05.00 Rker en joint med cannabis/nozinan, slaggar kort efter.

Dagen efter: Sover bort hela dagen och vaknar p kvllen. Noterbart r att jag inte ngon gng under upplevelsen knde ngon AT, frmodligen fr att jag sov under den. Polaren som hll igng till kl 12 dagen efter tyckte AT:n var jobbigare n av tjack. Mer experimenterande kommer krvas fr att f en helhetsbild av substansens profil.

edit: Kom fram att polaren tog en del tjack p frmiddagen efter att vi skildes t vilket kan ha pverkat hans AT.
WTF??? Rkte du weed blandat med nozinan?
AT r till fr att sova bort Det gr jag alltid
Verkar som en sjukt potent substans och jag blev jvligt sugen
Citera
2012-05-04, 13:40
Medlem
Pellianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Verkar ju vara en pissig drog ju.

Enligt min erfarenhet faktiskt tvrt om, en mycket trevlig substans!
Som ts sger, p ngot stt lite likhet med cola, men nd inte.

Dock har jag ej krt ngra lngre race nnu. 0.8g delat p 2 under en halvchill kvll vart underbart.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in