• 1
  • 2
2005-02-04, 02:09
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Så du rakar dig bara i ansiktet, och bara på morgonen för att du anser att Riktiga karlar gör det?

Om du inte gör det så är du inte en Riktigt karl, vilket i sin tur leder till.. vadå?
Man kan tycka som du, men jag tror ingen Riktig karl gör det. Tramsare, har du ingen skäggväxt?
Citera
2005-02-04, 02:12
Medlem
Marulks avatar
Rakning är bara ett gissel, jag brukar raka mig när jag känner att det kliar eller att folk börjar titta snett på en på tunnelbanan.

Hade det funnits nån bra billig kur för att döda skäggväxten hade jag gjort det.

Fab5 regler vad är det för fåneri, enligt dom reglerna torde man väl utföra andra mindre trevliga rutiner med.
Citera
2005-02-04, 02:15
Medlem
L.Skugges avatar
Jag har ingen skäggväxt, det är ett gissel det med. Min dröm vore att se ut som Pontus Gårdinger. Men det går inte.
Citera
2005-02-04, 02:29
Medlem
Nekromantiks avatar
jag rakar skallen varje dag direkt när jag vaknar. eller ibland duschar jag innan, så det inte kommer massa små hår-rester innanför tröjan. skägget är jag inte lika noga med. det rakade jag inte alls under förra året, men det var inte så populärt av vare sig flickvän eller jobbet..
Citera
2005-02-04, 02:30
Medlem
jols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Rakar mig på morgonen, och på kvällen om jag ska ut eller nått annat trevligt händer då.
samma här, och misstänker jag att det kommer att hända något extra trevligt så rakar jag mig lite extra
Citera
2005-02-04, 04:54
Medlem
Jag brukar raka mig på kvällen/natten varannan dag. Pungen rakar jag några ggr i veckan. (OBS jag är ingen riktig karl)
Citera
2005-02-04, 04:59
Medlem
fnuskes avatar
Kvällen, men behöver inte raka mig så ofta. Har patetisk skäggväxt.
Citera
2005-02-04, 20:01
Medlem
hagge3s avatar
Beror lite på.

Oftast blir det på morgonen men ibland blir det även på kvällar. Ifall jag är lite stubbig på kvällen så får tjejen såna jävla utslag i ljumskarna och runt där. Ja ni förstår vilka övningar vi utför. Då blir det till att raka sig lite först, så blir man fin också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in