Citat:
Ursprungligen postat av MorbIda
Det är inte straffbart att vara deprimerad...Om han inte är deprimerad så är han någon form av defekt och det är inte heller straffbart...
Jag tycker synd om honom och hans anhöriga. Utan att känna honom, inte ens sett honom, ja, annat än på bild, så kan jag konstatera att den här mannen inte mår bra, efter det han enligt media berättat.
Om det stämmer, som du tidigare skrivit att du är polis, så tycker jag att det är ledsamt att du inte insett att din roll inte är att döma. Din roll är att få en bra berättelse från alla inblandade parter utan att ta ställning.
Ditt sätt att "skrika ut" att han ska "få betala" gör att jag betvivlar att du har det yrke du utger dig för att ha. Om du faktiskt är polis så har mitt förtroendekapital sjunkit för polisen och det är din förtjänst.
Jag trodde att det framgick, då jag la in en liten smiley i inlägget, att jag inte är polis.
Jag tycker fortfarande, om han själv har dragit igång detta, att han är skyldig en massa skattepengar. Men som jag skrev, kan han visa upp ett läkarintyg, så fine.