2012-03-06, 20:16
Medlem
pawitels avatar
Snacka om att trampa vatten!!
Detta är just nu, bara tomgång i tråden!

Kom igen när det finns något konkret att lyfta fram!!!
Citera
2012-03-06, 20:20
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pawitel
Snacka om att trampa vatten!!
Detta är just nu, bara tomgång i tråden!

Kom igen när det finns något konkret att lyfta fram!!!

Det gäller att hålla motorerna varma..tills det bär iväg igen.
Citera
2012-03-06, 20:22
Medlem
QEX13s avatar
Att kidnapparna inte dödade Håkan är väldigt självklart, eftersom de nu kom undan med denna kidnappning (som var en varning till Håkan) samtidigt som de lyckas slippa en polisutredning. Bingo!
Citera
2012-03-06, 20:30
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
Att kidnapparna inte dödade Håkan är väldigt självklart, eftersom de nu kom undan med denna kidnappning (som var en varning till Håkan) samtidigt som de lyckas slippa en polisutredning. Bingo!

..kanske med en varning från Håkan.
Citera
2012-03-06, 20:38
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
..kanske med en varning från Håkan.

Utveckla!
Citera
2012-03-06, 20:39
Medlem
slottets avatar
Citat:

Men det kan de väll knappast ha varit så säkra på när det släppte honom. De måste i vilket fall som helst blivit lite skitnödiga när det första de såg i tidningarna dagen efter var Håkan, 58, hittad vid liv
- var kidnappad
Citera
2012-03-06, 20:53
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Frågetecknen förökar sig. I o m detta riskeras företagets anseende och därmed broderns inkomster. Det är inte lite det för med sig. Vem vågar anlita den firman?
Om nu familjen brukar hålla sig med galna upptåg (deras normalitet)
borde historierna om dessa komma invällande snart, tycker man..
Väntar på att HI ska komma ut med en förklaring som räddar skeppet.

Hmmm..jag är envis, förlåt
Varför skulle ingen lita på företaget? Så länge allt fungerat pålitligt tidigare är risken minimal. Jag har inte läst något om problem med kvaliteten på åtagande.
Företagets årsredovisningar tyder på att det går bra för ett litet företag.
Här finns ett flertal som är proffs på att söka uppgifter och inte en enda negativ uppgift har kommit fram. Jag tror jag läst samtliga inlägg.

De gånger jag har behövt hantverkarhjälp till stugan så har jag gått enl bekantas erfarenheter. Den byggare jag anlitade flera gånger skötte allt utmärkt.
Men inte vet jag vad han hade för sej i privatlivet.
Citera
2012-03-06, 21:11
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Utveckla!

Om det en familjär galenpanna/pannor som kidnappat honom. Som HI efter Simonssons och sjukhusbesök kommit till klarhet om..hotar han GM med inlåsning på psyket/fängelse då han har bevis mot denne/dessa. HI kräver total kapitulation och erkännande från GM för att inte gå vidare i saken.
Då detta har infriats till HI, ändrar han således den offentliga anledningen till hans frånvaro och tar därmed kommandot..igen. Likväl får han betala det högsta priset. Och lär inte sluta där..
Citera
2012-03-06, 21:35
Medlem
Buttra Molnets avatar
Håller med Leif GW Persson.
-"Detta är ett rop på hjälp! Han mår dåligt!"

Usch så pinsam historia Håkan!!
Citera
2012-03-06, 22:01
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
Håller med Leif GW Persson.
-"Detta är ett rop på hjälp! Han mår dåligt!"

Usch så pinsam historia Håkan!!

Eller också vill han inte att folk ska veta vad som låg bakom kidnappningen men det skulle bara ta ett dygn för en polis att ta reda på enligt GW.
Pinsamt det med.
Palmespåret avfärdades. Det brukar vara folk i "psykiskt beråd" som kläcker ur sej sånt..sa han också.
Citera
2012-03-06, 22:32
Medlem
Buttra Molnets avatar
Hans företag kommer garanterat att "konka" efter denna enormt pinsamma historia. För VEM kommer att anlita Håkans företag efter denna bluff?
Citera
2012-03-07, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
Hans företag kommer garanterat att "konka" efter denna enormt pinsamma historia. För VEM kommer att anlita Håkans företag efter denna bluff?

Bor i Växjö och har gjort det i hela mitt liv. Har aldrig hört tala om företaget, har själv jobbat som snickare.
Så jävla bra kan det inte gått. Så jag tror att det ligger ngt i det att allt handlar om affärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in