• 2
  • 3
2012-08-30, 09:45
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
De syntes åtminstone på min sticka som en bensodiazepin, men vid närmre analys så kunde dem inte finna någonting.
Detta var lite drygt 1 år sedan.

Jo har det gjort för mig också, men verkar som det är lite lotto med det, en gång visade det positivt på benso samma dag som jag hade käkat dom och en annan gång visade det ingenting trots intag på några få timmar innan.
2012-08-30, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jo har det gjort för mig också, men verkar som det är lite lotto med det, en gång visade det positivt på benso samma dag som jag hade käkat dom och en annan gång visade det ingenting trots intag på några få timmar innan.
Du menar att det är "lotto" på sticka? Men på analys är det 100%safe att ingeting öht visas?

Fan vad ni höjer mitt humör just nu isåfall!
2012-09-19, 09:30
Medlem
Deadheadsthlms avatar
samma sak för mig, har visat positivt och negativt så det verkar vara lite lotto över det hela
2013-01-28, 00:08
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Bumpar denna tråd då etizolam numera är klassat som narkotika.

Syns detta på urinprov?
Om ja; Hur lång tid tar det tills man är ren?
2013-10-14, 21:01
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Bumpar denna tråd då etizolam numera är klassat som narkotika.

Syns detta på urinprov?
Om ja; Hur lång tid tar det tills man är ren?

Hade varit intressant att få veta. Borde väl finnas nån info om halveringstider och metaboliter eller?
2013-10-15, 06:44
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Du menar att det är "lotto" på sticka? Men på analys är det 100%safe att ingeting öht visas?

Fan vad ni höjer mitt humör just nu isåfall!

På analys syns det.
2013-10-15, 08:37
Bannlyst
Det slog på sticka för mej iaf 2010
2013-10-15, 10:38
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Hade varit intressant att få veta. Borde väl finnas nån info om halveringstider och metaboliter eller?
Det ska finnas info om det någonstans. Minns att jag läste det kort efter att jag postade det inlägget.

Vill minnas att det hade en halveringstid på 6 eller 6.5 timmar, sen skulle man multiplicera det med ett visst tal för att få reda på antalet timmar som krävdes för att bli helt "ren".
Jag minns i dagsläget inte vad det var för tal men det är nog bara att fortsätta söka, svaret finns där ute!

Väl mött,
Mr.Livingstone
2017-10-10, 21:02
Medlem
roligpojkejapps avatar
Det syns fortfarande inte i Sverige va? Tänker mest på folk som går i Laro. Etizolam är ju en thiadezepine "stavning", och det är alltså ingen bensodiazepine, allmänt känt att lyrica, imovane, stilnoct, ghb, psykedeliska inte syns.

Men någon som faktiskt har fakta från Etizolam va prov på någon Laro enhet.
2017-10-10, 22:03
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in