• 1
  • 2
2012-03-07, 14:17
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
var för pyssla med några beroendeframkallande piller när cannabis är nästintill ofarligt i jämförelse?
Därför att det finns trevligare rus och man inte behöver försätta sig i ett stadie av mentalt handikapp?
Citera
2012-03-07, 14:26
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Därför att det finns trevligare rus och man inte behöver försätta sig i ett stadie av mentalt handikapp?

hahaha tjenare!
ja, det där med vad man gillar för rus är ju subjektivt så det går ju knappast att säga vilket som är trevligast, det är ju upp till var och en att avgöra.

Senast redigerad av uffepuffe 2012-03-07 kl. 14:30.
Citera
2012-03-07, 14:34
Medlem
Mandic!s avatar
Tramadol? Valium, Iktorivil i mindre doser? Cannabis är du inte ute efter.
Citera
2012-03-07, 14:34
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
var för pyssla med några beroendeframkallande piller när cannabis är nästintill ofarligt i jämförelse?

Piller är ju lättare att dölja och går att ta med sig överallt. Man drar inte fram en bong i första taget. Måste göras i största hemlighet.
Citera
2012-03-07, 14:49
Medlem
undervattenfisks avatar
Valfri opiat/opioid kodein eller tramadol räcker ju långt med din tolerans och så lite som du ska använda det, någon muskelrelaxerande benso eller som flera tidigare sagt cannabis, fast själv så tycker jag cannabis är långtråkigt utan någon annan drog inblandad.
Citera
2012-03-07, 14:52
Bannlyst
testa citodon (kodein) ?
Citera
2012-03-07, 15:50
Medlem
Slingshots avatar
GHB.
Citera
2012-03-07, 15:55
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vriden
Vill ha tips på någon skön "ta det lugnt" drog. Fick tag i tramadol för ett par veckor sen. Blev rätt skön på 150mg. Jag vill byta ut bärsen på fredagskvällen. Vill kunna känna lugnet i soffan framför tv när alla andra gått och lagt sig. Vill helst vara lite medveten om vad som händer runt omkring mig och inte bli helt jävla slö i skallen dagen efter. Tänker inte dra i mig några monsterdoser och har i princip inget emot att röka men föredrar ett piller då jag inte röker i vanliga fall, så, vad rekommenderas?

Dubbla eller trippla dosen med tramadol skulle jag säga..

Både röka och tramadol kan väl rekommenderas om man bara är ute efter ruset, och skiter totalt i biverkningar och bereondefaktorer.
Citera
2012-03-07, 16:03
Medlem
Stormorfars avatar
Tramadol är fint, kör en 250-300mg och kanske en valium på det så blir du skön. Håller du det till en dag i veckan kommer toleransen knappt gå upp något.
Citera
2012-03-07, 16:09
Medlem
LadyRavenDie09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Special brownies?

Har du recept??
Citera
2012-03-10, 22:40
Medlem
Vridens avatar
Kan man köpa tramadol eller valium online. Antar att man inte kan köpa cannabis online.
Citera
2012-03-11, 01:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vriden
Kan man köpa tramadol eller valium online. Antar att man inte kan köpa cannabis online.

Varför skulle man inte kunna det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in