Därför att det finns trevligare rus och man inte behöver försätta sig i ett stadie av mentalt handikapp?
hahaha tjenare!
ja, det där med vad man gillar för rus är ju subjektivt så det går ju knappast att säga vilket som är trevligast, det är ju upp till var och en att avgöra.
sen så tror jag att du nog skulle må bra av att komma ut ur ditt stadie av mentalt handikapp, men det verkar tyvärr som att det är permanet.
beklagar.
skulle du dock hitta ut ur det där fängelset av gränslös idioti så är du välkommen att pm:a.
tills dess hamnar du på ignorelistan!
Senast redigerad av uffepuffe 2012-03-07 kl. 14:30.
Valfri opiat/opioid kodein eller tramadol räcker ju långt med din tolerans och så lite som du ska använda det, någon muskelrelaxerande benso eller som flera tidigare sagt cannabis, fast själv så tycker jag cannabis är långtråkigt utan någon annan drog inblandad.
Vill ha tips på någon skön "ta det lugnt" drog. Fick tag i tramadol för ett par veckor sen. Blev rätt skön på 150mg. Jag vill byta ut bärsen på fredagskvällen. Vill kunna känna lugnet i soffan framför tv när alla andra gått och lagt sig. Vill helst vara lite medveten om vad som händer runt omkring mig och inte bli helt jävla slö i skallen dagen efter. Tänker inte dra i mig några monsterdoser och har i princip inget emot att röka men föredrar ett piller då jag inte röker i vanliga fall, så, vad rekommenderas?
Dubbla eller trippla dosen med tramadol skulle jag säga..
Både röka och tramadol kan väl rekommenderas om man bara är ute efter ruset, och skiter totalt i biverkningar och bereondefaktorer.
Tramadol är fint, kör en 250-300mg och kanske en valium på det så blir du skön. Håller du det till en dag i veckan kommer toleransen knappt gå upp något.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!