2009-02-27, 11:22
Medlem
ColtrasteNs avatar
"Släpp pianot, kylskåpet, frysboxen"

Fast dessa kommentarer blir ju inte så roliga när man vet att jag jobbar på flyttfirma och kommentarerna kommer när jag bär något av sakerna.
Senast redigerad av ColtrasteN 2009-02-27 kl. 11:33.
Citera
2009-02-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColtrasteN
"Släpp pianot, kylskåpet, frysboxen"

Fast dessa kommentarer blir ju inte så roliga när man vet att jag jobbar på flyttfirma och kommentarerna kommer när jag bär något av sakerna.

Haha då blir dom ju extra roliga
Citera
2009-02-27, 13:29
Medlem
Loos_s avatar
En bekant stirrar på mig intensivt i ca 5 sekunder sen säger han:
"Det är du va?"
"Ja jag hoppas att jag är jag!" säger jag
"Du har förändrats" fortsätter han "Nytt hår, nya skor"
Jag har haft samma frisyr i 6 år typ haha. Och skor har jag svårt att se att han har koll på.
Sen efter en stund säger han:
"Du har blivit lite mindre också va?"
"Ja, runt 17kg"
"Huh, där ser man"

Sen fick jag höra av en annan kompis:
Fan du måste börja bygga nu. Du ser ut som ett auschwitzbarn (vilket jag iof gjorde)
Citera
2009-02-27, 14:52
Medlem
tapirs avatar
"Du fått Cancer!?"

Efter jag gick från BMI 26,3 till 21,9, totalt 16 kilo.
Citera
2009-02-27, 14:56
Medlem
ascHacks avatar
"Du är värdelös" -Svensklärare
Citera
2009-02-27, 14:57
Medlem
No_fears avatar
För rätt så många år sedan kom en äldre herre in i det fria viktrummet som fanns på det gymmet och jag skulle marklyfta 170 kg, hade rätt så mycket småvikter på så stången såg väldigt full ut, varav han stannar till och säger:
-Men ska du verkligen lyfta allt det där och såg ut ungefär så här:

Innan jag han svara så sa han: Jaja det är ju sant du är ju inte byggd som en skinntorr gubbe som jag och han vandrade vidare.
Citera
2009-02-27, 16:27
Medlem
"Nu får du inte bli mindre" var efter års träning och ~25kg lättare
Citera
2009-03-04, 20:54
Medlem
The Barrs avatar
"Lägg av! Jävlar! Har du förstorat den eller? Kom igen, säg som det är om du har förstorat den!"

Citera
2009-03-04, 21:56
Medlem
Får alltid kommentarer om mina överarmar. "Tränar du bara biceps eller?" Vet inte om jag ska ta det som något positivt eller inte.

Många som tror att jag spänner mig fast jag är helt avslappnad.

mvh
Citera
2025-02-06, 04:05
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibbler
Vad är den skönaste kommentaren ni har fått för eran kropp?

Min är nog:
"Sluta träna nu, du börjar få ful kropp" - xxxx

Kan tilläggas att hon inte gillar killar som är lite större men hon sa det helt spontant när jag träffade henne på stan så det blev en skön kommentar.
"Du har en fin kropp" fast jag var något överviktig och långt ifrån toppform. Får väl tillägga att hon var ute efter lite hanky panky.
Citera
2025-02-06, 11:18
Medlem
Prime-Apes avatar
När man besöker hemstaden och ser folk som man inte sett på jävla länge så har man ju fått kommentarer som "Helvete vad stor/grov du har blivit!". Morsan brukar alltid säga "sluta bygg!" när jag är hemma. Även en morbror som introducerade mig till styrketräning när jag var tonåring, kläckte "Sluta ät nu, du börjar bli för grov pojk".

Under mina kampsportsdagar när jag körde MMA fick jag även flertalet kommentarer när man sparrades/brottades som "Du för jävla stark mannen". Den skönaste kommentaren var dock när jag tränade inför en match och efter träningen ställde mig på vågen i kalsongerna och en av tränarna fäller kommentaren "Nu är julbordet fixat. Två julskinkor" och syftade på mina lår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in