• 5
  • 6
2012-03-14, 00:43
Medlem
Sir Dwains avatar
Min inställning till Pär Ström förändras inte av detta agerande. Möjligtvis hade han sjunkit om han hade deltagit, det beror på hur tveksam arrangören egentligen är, det framgår inte särskilt tydligt av artikeln tycker jag. Det är inte nödvändigtvis fel att tillåta även "otillåtna" åsikter att komma till tals, men det är inte heller nödvändigtvis fel (det handlar ju inte om censur i det här fallet direkt).

Möjligtvis stiger han lite, jag får uppfattningen att det hade varit att plocka enkla poäng, att predika för de redan frälsta, om han hade deltagit. (Och det är förstås ett bekvämt, fegt och oönskvärt beteende)
Citera
2012-03-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Jaså?

Sökning på "högerextrema".

En träff: Ditt inlägg. Samt mitt citat av ditt inlägg, om man skall vara petig.

Vilken pajasnivå du är på. Dividera om exakta ordval, som om det har någon relevans.

Bara ett försök att avleda från det att du skrivit något riktigt korkat?
Citera
2012-03-15, 20:02
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Vilken pajasnivå du är på. Dividera om exakta ordval, som om det har någon relevans.

Det har väl en jävla relevans om man slänger sig med epitet som "högerextrema". Om jag kallar dig fascistjävel så menar jag antagligen att jag anser att du är en fascistjävel, och inte liberal. Men du kanske tycker det är petigt och ingen större skillnad?

Citat:
Bara ett försök att avleda från det att du skrivit något riktigt korkat?

Kan du inte läsa eller? Jag förtydligade vad jag skrev, men det hjälpte uppenbarligen inte.
Citera
2012-03-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Det har väl en jävla relevans om man slänger sig med epitet som "högerextrema". Om jag kallar dig fascistjävel så menar jag antagligen att jag anser att du är en fascistjävel, och inte liberal. Men du kanske tycker det är petigt och ingen större skillnad?

Och eftersom det var högerextrema jag refererade till som högerextrema, så det där helt irrelevant och bara ännu ett avledningsförsök.
Citera
2012-03-15, 20:27
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Och eftersom det var högerextrema jag refererade till som högerextrema, så det där helt irrelevant och bara ännu ett avledningsförsök.

Nej, det är de inte. Men du är uppenbarligen en kommunist.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in