• 1
  • 2
2012-03-13, 20:14
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummidildo
alltid kul att testa nya
Jag tror att det är en grön användare på drogport.net/.se som har skapat denna shop.
Om någon kan verifiera detta så är jag mycket intresserad. Är så enormt less på alla AM-2201 rökmixar.
Senast redigerad av deyy 2012-03-13 kl. 20:16.
Citera
2012-03-14, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Jag tror att det är en grön användare på drogport.net/.se som har skapat denna shop.
Om någon kan verifiera detta så är jag mycket intresserad. Är så enormt less på alla AM-2201 rökmixar.
jag med vill ha tillbaka www o jamaican o dom mycket behagligare någon borde beställa hem en jävla massa från mysteriousplants.com och sälja jag skulle lätt bettala 500 kronor för 3 gram
Citera
2012-03-14, 18:39
Medlem
DaDaniils avatar
Eftersom originaltråden är arkiverad tänkte jag skriva här att jag köpte 6g vanilj rökmix som innehåller am-2201, jag har inget att röka ur så jag beställde en pipa, men otålig som jag är så körde jag med ett glas och en enkrona, jag eldade en liten nypa och fångade röken i glaset och rökte sen. Gjorde detta kanske 3ggr och kände fan ingenting, ville inte fortsätta eftersom jag inte vill överdosera, men är rökat dåligt eller gjorde jag bara helt fel? Använde en liten nypa varje gång.
Citera
2012-03-15, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaDaniil
Eftersom originaltråden är arkiverad tänkte jag skriva här att jag köpte 6g vanilj rökmix som innehåller am-2201, jag har inget att röka ur så jag beställde en pipa, men otålig som jag är så körde jag med ett glas och en enkrona, jag eldade en liten nypa och fångade röken i glaset och rökte sen. Gjorde detta kanske 3ggr och kände fan ingenting, ville inte fortsätta eftersom jag inte vill överdosera, men är rökat dåligt eller gjorde jag bara helt fel? Använde en liten nypa varje gång.
bygg en PET bong ta en cola flaska gör ett sughål nere och sätt folie kopp googla så ser du hur man gör
rökat e bra
Citera
2012-03-15, 11:17
Medlem
http://nordicexpress.webs.com/ inte testat
Citera
2012-03-16, 18:23
Medlem
Citat:
har hittat ännu en sida privatshoppen.org
någon som testat denna ?
Vad är det för smart tjomme som registrerar domänen så oskyddat och outar sig själv?

Scammar han kan vem som helst få tag på honom och skulle han vara grön och ha produkterna han påstår hälsar väl grisen snart på
Senast redigerad av emilio88 2012-03-16 kl. 18:25.
Citera
2012-03-16, 19:34
Medlem
Citat:
bygg en PET bong ta en cola flaska gör ett sughål nere och sätt folie kopp googla så ser du hur man gör
rökat e bra

men visar det på urinprov eller e de som spice ?
Citera
2012-03-17, 02:44
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krulllll
men visar det på urinprov eller e de som spice ?

Iom att det inte är klassat så är det inga problem..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in