2012-03-12, 15:04
Medlem
sabuesos avatar
La en order på SC CB(ur-144).. väntade i flera veckor åsså får jag ett stort jävla frågetecken bara.. Vafan är dehär för skit? va ska jag göra med det för ja e ju fan inte nöjd med o ha fått fel vara.

Det är typ en sånhär förpackning..http://www.google.se/imgres?q=moby+s...1t:429,r:0,s:0

förövrigt så e den gulaktig i färgen.
Vad är det för kemiskt namn på de?

A.K.A m-shine på buzz sida..
Asså ja skulle fan tro att de e ngn iphone rengöringsmedel i vanliga fall nästan. pulvret är dock hyfsat likt sc cb ja haft tidigare men me tanke på att dom säljer sånna förpackningar så tror ja inte de e cb utan ngn annan skit som dom säljer på sidan.

Har dom skickat fel vara? Har dom bara lagt det i en sådan förpackning?
Ngn annan med samma/liknande erfarenhet?
Senast redigerad av sabueso 2012-03-12 kl. 16:02.
Citera
2012-03-12, 16:37
Medlem
sabuesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabueso
La en order på SC CB(ur-144).. väntade i flera veckor åsså får jag ett stort jävla frågetecken bara.. Vafan är dehär för skit? va ska jag göra med det för ja e ju fan inte nöjd med o ha fått fel vara.

Det är typ en sånhär förpackning..http://www.google.se/imgres?q=moby+s...1t:429,r:0,s:0

förövrigt så e den gulaktig i färgen.
Vad är det för kemiskt namn på de?

A.K.A m-shine på buzz sida..
Asså ja skulle fan tro att de e ngn iphone rengöringsmedel i vanliga fall nästan. pulvret är dock hyfsat likt sc cb ja haft tidigare men me tanke på att dom säljer sånna förpackningar så tror ja inte de e cb utan ngn annan skit som dom säljer på sidan.

Har dom skickat fel vara? Har dom bara lagt det i en sådan förpackning?
Ngn annan med samma/liknande erfarenhet?
enligt dom skall de vara de ja beställt i denna förpackning..
Citera
2012-03-12, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabueso
enligt dom skall de vara de ja beställt i denna förpackning..

Då är det säkert det. Scratch removal? Går de inte att kalla det badsalt längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in