2012-03-13, 09:14
Medlem
Tja! Jag rökte spice här om dan och det orsakade impotens. Jag är så fullkomligt säker på att det var spicet för det var första gången nånsin jag inte fick upp den med min flickvän. Jag tänkte att det kunde ha nått med spicet att göra, och som jag trodde, så är det tydligen en inte jätte ovanlig biverkning.

Min fråga är då: kan det skapa långvarig impotens? Jag fick det under en hel natt av att röka några lungor.

Tack för svar
Citera
2012-03-13, 09:45
Medlem
Sjograss avatar
Högst sannolikt kommer det inte skapa någon långvarig impotens. Jag kan dock tänka mig att det kan finnas en viss psykologisk påverkan, om du nu känner dig oroad över att inte kunna få upp den kanske det inte funkar, men det behöver inte bero på rökat i sig. Ta det lugnt bara, det lär lösa sig till nästa sexakt
Citera
2012-03-13, 10:33
Medlem
Jojo jag förstår din tanke men i det här fallet så var jag inte oroad för detta för det har aldrig hänt mig när jag vart med henne, och vi har vart tillsammans väldigt länge. Sen tror jag inte det hade nåt med ruset att göra för jag har rökt mkt grönt och det är i princip samma effekt. Så min slutsats är att det måste bero på något som spicet gör med en - kanske med kroppen.
Citera
2012-03-13, 14:48
Medlem
Har du någon tidigare erfarenhet av rökmixar? Kan väl vara så att du kände dig lite obekväm/ovan i tillståndet vilket påverkade, ståndet?

Jag har iaf aldrig hört om någon som upplevt samma sak, de flesta (alla jag talat med) blir snarare kåtare...
Citera
2012-03-13, 16:24
Medlem
Jag har rökt spice under en längre tid å jag har inte märkt någon skillnad på den delen
Citera
2012-03-13, 17:41
Medlem
Bongmons avatar
Har rökt syntetiska cannabinoder (rökmixar, "spice") i 6år.. Ja är inte impotent.

Brukar få stånd när ja röker också.

Ni behöver inte oroa er.
Citera
2012-03-16, 10:02
Medlem
Ha ha
På dessa mixar idag, blir man ju kåt på, dumt nog
Citera
2012-03-20, 17:30
Medlem
Haha ok tack för hjälpen. Kände mig inte alls obekväm vid ruset så det måste varit något annat och göra.. kanske alkoholen som jag drack lite. ^^
Citera
2012-03-20, 19:58
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyrverkerier
Haha ok tack för hjälpen. Kände mig inte alls obekväm vid ruset så det måste varit något annat och göra.. kanske alkoholen som jag drack lite. ^^

Känner man sig obekväm i kroppen så brukar ju inte onani vara lösningen.. Det brukar vara rätt svårt.

Om man inte går på CSdroger, det är undantaget. Då löser man mycket olika obehag med onani.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in