2012-03-13, 21:47
Medlem
popcorn.mannens avatar
tjenare tjenare! har ingen aning om hur det stavas men jag syftar på kanal som säkert dom flesta har. dom har ju börjat med något som kallas drug inc tror jag det heter. och dom visar olika slags "dokumentärer" typ med alla olika slags droger så som
-hallucinogena
-nät droger
-opioder
osv osv om jag nu har förstått det rätt.
dock bara sett nätdrogs avsnittet men det verkade väldigt intressant och skulle nu vilja veta var man kan ladda ner eller bara kolla på direkt resten av dom andra avsnitten men med svensk text
tacksam för svar!
mvh popcorn!
Citera
2012-03-13, 21:50
Medlem
raven101s avatar
https://www.flashback.org/t711660

Men kan nämna att avsnittet finns på scenehd och bit-hdtv.
Citera
2012-03-13, 21:50
Medlem
LightClouds avatar
Sök på Drugs Inc swesub på Google och du kommer snabbt att hitta det du söker!
Citera
2012-03-13, 21:58
Medlem
popcorn.mannens avatar
yes hittade nu en massa Tack så mycket! dock undrar jag vet någon var man kan hitta hallucinogen avsnittet också?
hittade nu cannabis, metamfetamin, cocain och heroin.
Citera
2012-03-14, 18:56
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
yes hittade nu en massa Tack så mycket! dock undrar jag vet någon var man kan hitta hallucinogen avsnittet också?
hittade nu cannabis, metamfetamin, cocain och heroin.

alla avsnitt finns på tpb

För övrigt tycker jag det är en ganska dålig serie. BBCs How Drugs Work och National Geografics Drugged är i mitt tycke bättre. Dock bara om Ecstasy, Kokain, Cannabis och Heroin
NG Drugs inc är Vinklat och ont om riktig fakta. Sen gör berättarrösten så att det känns som man kollar på något naturkatastrofprogram. Men lite kul att dom tar upp lite andra droger, som ketamin, rcdroger och läkemedel än bara dom klassiska.
Senast redigerad av foshobro 2012-03-14 kl. 19:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in