2012-03-15, 14:13
Medlem
Får väl börja med att säga att jag inte är så vass på rökmixar, men jag blev bjuden på det första gången för några år sedan o tyckte det var sådär.
För några dagar sedan blev jag erbjuden att köpa lite av en ytlig bekant, vilket jag oxå gjorde.
Problemet är att det ser ut som vanlig pip-tobak, vilket det absolut inte gjorde förra gången jag testade.
Har han tutat mig, eller kan det se ut så. Har inte prövat än.

Tacksam för svar//...från en riktig nybörjare vad beträffar allt nytt.....
Citera
2012-03-15, 14:49
Medlem
fenazepams avatar
Skulle gissa på att han använde vanlig tobak att blanda med istället för random ört.

Rök en jävel och se för dig själv
Citera
2012-03-15, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
Skulle gissa på att han använde vanlig tobak att blanda med istället för random ört.

Rök en jävel och se för dig själv

Han kan alltså ha blandat den själv. Faan va det går framåt hela tiden. Det jag rökte förra gången var en färdig blandad påse. Känner mig som en dinusaurie trots min ringa ålder. Får läsa på bättre om detta märker jag.
Men e det vanligt att man blandar med vanlig tobak då??

Ska testa skiten till helgen tänkte jag, då bör mitt riktiga röka vara slut...
Citera
2012-03-15, 19:01
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSpliffy
Han kan alltså ha blandat den själv. Faan va det går framåt hela tiden. Det jag rökte förra gången var en färdig blandad påse. Känner mig som en dinusaurie trots min ringa ålder. Får läsa på bättre om detta märker jag.
Men e det vanligt att man blandar med vanlig tobak då??

Ska testa skiten till helgen tänkte jag, då bör mitt riktiga röka vara slut...

Deflästa köper färdig mix, oftast är de olika syntetiska cannabinoiderna (SC) blandat med knaster, som gör det lättrökt. Knaster är en örtblandning av rökbara örter.

Vissa köper rena SC och löser dom med aceton i knaster eller liknande. Vissa gör med tobak.

Så du kan ha blivit blåst, du kan ha fått bra röka.

Rök inte för mycket, vänta på effekt 10min innan du röker mer.

Må väl.
Citera
2012-03-16, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Deflästa köper färdig mix, oftast är de olika syntetiska cannabinoiderna (SC) blandat med knaster, som gör det lättrökt. Knaster är en örtblandning av rökbara örter.

Vissa köper rena SC och löser dom med aceton i knaster eller liknande. Vissa gör med tobak.

Så du kan ha blivit blåst, du kan ha fått bra röka.

Rök inte för mycket, vänta på effekt 10min innan du röker mer.

Må väl.

Detta är faan världens bästa sida! Här får man precis den hjälp man behöver här i livet.
Tack så mycket för infon Bongmon , ska köra skiten i morgon, o jag lovar att ta det lugnt
Citera
2012-03-16, 14:04
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSpliffy
Detta är faan världens bästa sida! Här får man precis den hjälp man behöver här i livet.
Tack så mycket för infon Bongmon , ska köra skiten i morgon, o jag lovar att ta det lugnt

Ja brukar mycket Syntetiska cannabinoider o har snappat upp bra mycket info under vägen. Försöker alltid kolla sånahär trådar där folk inte vet så mycket så de kan få lite hjälp. Känns som ja hjälper till, o det känns bra.

Må väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in