• 1
  • 2
2012-03-16, 19:03
Medlem
Psychoramas avatar
Betablockare funkar bra mot de kroppsliga symptomen vid nervositet/stress/hjärtklappning osv. Te.x Inderal är en bra medicin. Dock försvinner inte de psykiska symptomen. Kan ju vara värt att testa? Det är lätt att få utskrivet från doktorn.

Edit: såg att endel redan angett betablockare som tips...
Senast redigerad av Psychorama 2012-03-16 kl. 19:06.
Citera
2012-03-16, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Japp! Du kan i princip utsättas för vad som helst och din puls håller samma taktfasta gång. Det är ju det allra bästa om man bara vill ta bort de synliga symptomen för nervositet, och så att säga bieffekterna det ger upphov till. Kan nog vara bra vid te.x uppkörningen eller jobbintervjun.

Annars säger jag benzo eller opiater/opioider. Iofs är Opiater/opioider mitt standardsvar på alla personliga problem...
Kanske borde jag testa betablockerare, jag är extremt känslig för nervositetssymptom. Händer stup i kvarten att jag blir helt konstig, skakar och dålig i magen av saker som jag inte ens är nervös över. Kan vara att passa en tid eller att jag helt enkelt är taggad inför att dra på krogen med några polare. Inte ett dugg nervös i huvudet men kroppen löper amok.
Citera
2012-03-16, 22:53
Medlem
Slingshots avatar
Är lite tjatig men GHB ordnar det.
Citera
2012-03-17, 18:30
Medlem
deyys avatar
Jag skulle nästan satsat på etizolam då det är extremt lättillgängligt och fungerar bra.
Hade ju föredragit xanor men det är ju lite svårare att få tag på.

Har använt etizolam före redovisningar och dylikt och det fungerar bra. Däremot så tänkte jag hela tiden att det inte räckte och tryckte i mig lite för mycket. Får vara glad att det inte blev allt för mycket.
Hade varit problematiskt att förklara mitt beteende då.

Kan inflika att jag verkligen HATAR att redovisa men det fungerar utan problem med benso.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in