2012-03-17, 04:01
Medlem
Mr.Kaplans avatar
Morron på er! Godissugen, fast inte på svenskt godis, skulle va kul att pröva från nåt annat land (USA, Japan, Spanien?)

Nån som vet nån bra och billig sida med stort sortiment?
Citera
2012-03-17, 04:06
Medlem
http://www.grays.se/
Citera
2012-03-17, 05:40
Medlem
nattbutiken.se om du bor i stockholm, dom har amerikanskt godis och utkörning på skiten
Citera
2012-03-17, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
nattbutiken.se om du bor i stockholm, dom har amerikanskt godis och utkörning på skiten

De kan omöjligt leva på att sälja och leverera godis till folk mitt i natten. Vad för slags godis de säljer?
Citera
2012-03-17, 10:50
Medlem
www.englishshop.se engelsk godis. Finns butik i Göteborg, Malmö och Stockholm
Citera
2012-03-17, 21:53
Medlem
Mr.Kaplans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe

Grymt bra sida! Hittade en hel del spännande sorter som ska beställas hem, bland annat Pop Tarts och Twinkies

Tackar o bockar för tipset!
Citera
2012-03-21, 11:40
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK52
De kan omöjligt leva på att sälja och leverera godis till folk mitt i natten. Vad för slags godis de säljer?

Dem säljer inte bara godis utan "riktig mat" också. smart ide har inte provat då jag inte bor inom deras utkörnings radie tyvärr. Annars hade jag provat det direkt haha :P
Citera
2012-08-30, 09:07
Medlem
Anon2s avatar
Det är så jävla tragiskt med dessa ockerpriser på amerikanskt godis i Sverige.
Det går i princip inte att köpa amerikanskt godis i Sverige pga. de hutlösa priserna.
Citera
2013-02-20, 19:33
Medlem
Någon som vet om det fortfarande finns Amerikanskt Godis på ICA Focus i GBG?
Citera
2014-05-01, 13:48
Medlem
MRanderzoons avatar
Ica och Coop har ett litet utbud på utlänska produkter, tyvär inget hagelslag från holland
Citera
2014-05-02, 12:35
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckbook
www.englishshop.se engelsk godis. Finns butik i Göteborg, Malmö och Stockholm
Tycker bra om English Shop. Priserna är inte hutlösa (kanske på vissa varor) och de har en bra blandning av brittisk och amerikanskt godis (men jag föredrar brittiskt). OK porto också.

USAgodis t ex är helt värdelösa då de kanske har inne 30% av sitt sortiment. Varför ens reklamera för varorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in