• 1
  • 2
2012-03-20, 23:31
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttlah
Hur funkar detta mer utförligt? Hur vet posten att det är just till mig brevet är till? samt vad lär man skicka för info till kranen?

Låter awesome då man slipper betala massa pengar för rekommenderat brev!

Det vet posten inte. Om du beställer i namnet Per Svensson, så kan vilken Per Svensson som helst gå och hämta ut det. Det är dock ganska otroligt, men det är möjligt.

I gengäld blir det anonymt =)
Citera
2012-03-21, 12:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttlah
Hur funkar detta mer utförligt? Hur vet posten att det är just till mig brevet är till? samt vad lär man skicka för info till kranen?

Låter awesome då man slipper betala massa pengar för rekommenderat brev!

Be kranen skriva följande:

Förnamn Efternamn
Poste restante
Postnummer Postkontor

Done!
Citera
2012-03-22, 22:07
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martines
Det vet posten inte. Om du beställer i namnet Per Svensson, så kan vilken Per Svensson som helst gå och hämta ut det. Det är dock ganska otroligt, men det är möjligt.

I gengäld blir det anonymt =)

Ja jo ifall du har ett fake legg där det står "Per svensson" Då dom alltid kollar leg. Så det är ju inte precis annonymt
Citera
2012-03-22, 23:19
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Ja jo ifall du har ett fake legg där det står "Per svensson" Då dom alltid kollar leg. Så det är ju inte precis annonymt

Eller har en kompis som heter något vanligt. Precis som Slingshot skriver så är det med PR det går att hämta anonymt!
Citera
2012-03-22, 23:55
Medlem
pajjpens avatar
Nu blev jag intresserad då jag inte har trott att det har gått att hämta något annonymt, du får gärna pma mig å detaljera lite mer !

MvH!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in