Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 07:02
  #265
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Meningslöst att revolutionera mot något svenskarna själva röstat fram. Dra en diagonal på ett papper från toppen till botten. Varje val röstar svenskarna på politik som sänker Sverige till nästa punkt på linjen. Svenskarna behöver psykoanalys eller skott i huvudet. Själv lämnade jag landet. Ett jävla dårhus.

Vilket land flyttade du til?
Citera
2018-04-19, 07:06
  #266
Medlem
Pungsvings avatar
Ganska ovesäntligt. Bara nödvändigt för att inte bli galen.
Citera
2018-04-19, 07:29
  #267
Medlem
NovaOculuss avatar
Jag uppmanar alla som inte tänker rösta på ett visst parti eller rösta blankt att istället skriva "Revolution" på pappret.

Det är ett kristallklart budskap och ifall tillräckligt många skriver det så tar media upp det, i alla fall som kuriosa. Ordet i sig kommer att så ett frö hos alla, rösträknare, valvakor och privatpersoner.
Citera
2018-04-19, 08:05
  #268
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Meningslöst att revolutionera mot något svenskarna själva röstat fram. Dra en diagonal på ett papper från toppen till botten. Varje val röstar svenskarna på politik som sänker Sverige till nästa punkt på linjen. Svenskarna behöver psykoanalys eller skott i huvudet. Själv lämnade jag landet. Ett jävla dårhus.

Precis det jag skrev.

Historien är inte linjär, den är cyklisk.

Inga svenskar har röstat för det här.
Du läser in allt helt fel.
Svenskarna har delvis blivit hjärntvättade men desto mer levt i en skyddad verkstad.

Tänk på att detta gått fort.
För 40 år sedan fanns knappt några invandrare i Sverige.
Idag är dem snart i majoritet.
Det har aldrig någonsin hänt innan i något land. Det är en kulturschock och verklighet som många svenskar inte ville och kunde tro på.

Tänk på att fram till hösten 2015 kunde många svenskar leva kvar i sin svenska etniska bubbla medan resten av landet och storstäderna genomgick ett folkombytet.
Så är inte fallet längre. Många vaknar upp till verkligheten.


Lyssna inte på var svenska kvinnor röstar på eller äldre 60+.
Helt ointressant.
Titta på var sympatin bland svenska män ligger idag och du ser vart vi är på väg.
__________________
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2018-04-19 kl. 08:09.
Citera
2018-04-19, 08:19
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hacke169
jag är på!!

känns absolut som att vi måste börja organisera oss om det ska kunna ske någon förändring till det bättre. affischering kan nog vara ett bra första steg för att få bollen i rullning.
Kom ihåg dock att följa regelverket. Olaga affischering är nedskräpande och olagligt.
Citera
2018-05-22, 01:27
  #270
Medlem
Intellectuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Jag uppmanar alla som inte tänker rösta på ett visst parti eller rösta blankt att istället skriva "Revolution" på pappret.

Det är ett kristallklart budskap och ifall tillräckligt många skriver det så tar media upp det, i alla fall som kuriosa. Ordet i sig kommer att så ett frö hos alla, rösträknare, valvakor och privatpersoner.
Bättre att göra en demokratiskt revolution. Skriv direktdemokraterna istället.

Mer info www.direktdemokraterna.se
Citera
2018-05-22, 01:39
  #271
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectus
Bättre att göra en demokratiskt revolution. Skriv direktdemokraterna istället.

Mer info www.direktdemokraterna.se
Ditt budskap är det inget fel på, men det är inte relevant i kontrast till vad jag skrev anser jag. Skrev till de som inte kommer rösta på ett parti, och mig veterligen är DD ett parti
Lycka till i valet.
Citera
2018-05-22, 01:47
  #272
Medlem
Intellectuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Ditt budskap är det inget fel på, men det är inte relevant i kontrast till vad jag skrev anser jag. Skrev till de som inte kommer rösta på ett parti, och mig veterligen är DD ett parti
Lycka till i valet.
DD är inget parti egentligen då de endast maskerar sig som det. För att komma åt systemet. Det är en demokratisk rörelse. Är inte medlem själv ens. Utan sprider bara budskapet. Då det det saknas alternativ i folks medvetande om att det existerar ett annat system än det vi har. När man analyserar allt så inser man tillslut att den enda riktiga slutsatsen för ett fungerande system är Direktdemokrati. Varför tror du att makten själva njuter av detta i Schweiz. Medans dem prackat på världen partipolitik, kommunism nazism mm. Tänk om tänk rätt. Inte menat till dig personligen utan till dem som vill påverka.
Citera
2018-05-22, 02:04
  #273
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectus
DD är inget parti egentligen då de endast maskerar sig som det. För att komma åt systemet. Det är en demokratisk rörelse. Är inte medlem själv ens. Utan sprider bara budskapet. Då det det saknas alternativ i folks medvetande om att det existerar ett annat system än det vi har. När man analyserar allt så inser man tillslut att den enda riktiga slutsatsen för ett fungerande system är Direktdemokrati. Varför tror du att makten själva njuter av detta i Schweiz. Medans dem prackat på världen partipolitik, kommunism nazism mm. Tänk om tänk rätt. Inte menat till dig personligen utan till dem som vill påverka.
Vad de egentligen är spelar ingen roll, valboskap röstar på partier och DD kan man rösta på. Om de är en slutgiltig lösning på systemfelet vi har i Sverige är väl bara bra misstänker jag.
Sympatiserar till stor del med DD även om jag har röstat på andra partier de senaste 5 valåren.
Citera
2018-05-22, 05:27
  #274
Medlem
Efter valet 2018 kommer revolutionen, ska bli intressant och se hur många svenskar som tröttnat på mångkulturen och dess berikning.

Problemet är väl att alla invandrare av någon konstig anledning tillåts rösta så sossarna har dock en stor importerad väljarkår.

Men jag tror att tillräckligt många svenskar har fått nog av all berikning och snart har vi samma situation som före detta Jugoslavien hade på 90 talet.
Citera
2018-05-22, 06:34
  #275
Medlem
Hur har jag missat denna tråd?

Det som behöver göras är att skapa en opinion för revolution. Man måste flytta gränserna för vad diskussionen gäller. Folk är för korkade för att tänka själva. De tror att en rimlig påföljd för politikerna är att de tappar i nästa val eller att partiledaren tvingas avgå. Det rimliga är ju snarare att de straffas med döden.

Det är som med invandringen då folk tror de är modiga och radikala när de vill ha asylstopp eller bara ta emot kvotflyktingar. De inser inte att de därmed accepterar läget som det är nu.

Diskussionen måste flyttas från att gälla småjusteringar till en fullständig förändring av hela systemet helt utan kompromisser. Revolution måste bli ett naturligt alternativ att överväga i diskussioner. De som inte håller med måste uppleva att vårt förakt. De är idioter som låter sig utnyttjas och bör behandlas därefter. Tilltalas som om de var barn som inte begriper. För det är ju egentligen vad de är, vad PKismen gjort dem till.

Det måste börja diskuteras självständiga regioner som en lösning för att slippa invandrarna och politikernas besinningslösa slöseri. Norrlänningar behöver inte södra Sverige, de klarar sig bra utan mångkultur. Den sortens tankar måste börja diskuteras. Särskilt i kommuner med dålig täckning av polisen där det finns underlag för medborgargarden.
Citera
2018-07-24, 11:05
  #276
Medlem
Nu får det vara nog - Så störtar man regeringen

Det gäller att agitera o propagera överallt, var man än befinner sig ta chansen,
gärna få ngn rik person som Christer Sturmark el georg soros att finansiera
Regeringen får anses vara första klassens föräddare,
Regeringens brott:

# Man har skänkt bort det fina - heliga Sverige till araber o negrer samt förbrytare
# Man har monterat ned välfärden
# Man har gjort samhällstonen deprimerande
# Man har inte förutsett brandläget i skogarna
# Man har i tid och otid förföljt narkomanen
# Man har i tid och otid förtryckt de kreativa

JAG TALAR OM Cancersvulsten i det svenska samhället :

S o c i a l d e m o k r a t e n a

JAg KOMMER självklart att lägga min röst på SD eller NMR,
men som jag inledningsvis skrev, ansträngningen till detta
lär bli långt utöver det man kan föreställa sig, med övernaturlig kraft ''
måste vi kasta av oss det socialdemokratiskt - borgerliga oket, och det NU !
Men ansträngningarna kommer att bli gränslöst belönade, och till sist får
vi millitär och polis över på vår sida, och kan då internera hela regeringen !

Tack för Orden
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback