Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-20, 16:08
  #16957
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Tänkte att jag får bidra med något i tråden istället för att passivt följa den. Conrads flickvän, 40 årig morsa. https://www.facebook.com/lina.i.olsson
Du får det att låta som att morsa är något dåligt.

Fin donna han har hittat!
Citera
2020-12-20, 16:10
  #16958
Medlem
MrRainess avatar
Ja. Singelmorsor har extremt lågt sexuellt marknadsvärde i min bok. Likaså kvinnor över en viss ålder. Runt 27-28 börjar det hänga, slänga och bli rynkigt. Men smaken är som baken?
Citera
2020-12-20, 16:13
  #16959
Medlem
MrRainess avatar
Sen att leva med en kvinna som har barn innebär att du per definition cuckar dig själv genom att du betalar (i både tid och pengar) för någon annan mans avkomma.
Citera
2020-12-20, 16:27
  #16960
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Du får det att låta som att morsa är något dåligt.

Fin donna han har hittat!
Om det inte är ens egna barns morsa, så är det sällan bra. Visst finns det väl änkor, men de tillhör nog de extrema undantagsfallen.
Citera
2020-12-20, 17:11
  #16961
Medlem
Suecotes avatar
Conrad har alltid haft svårt att leva som han lär. Ingen annan skulle titta på porr, själv gjorde han det. Ingen annan ska slösa bort sina liv med datorspel, själv gjorde han det. Och hans fru fick nog och lämnade honom. Alkohol ska man inte dricka, själv gör han det. Alla män ska skaffa så många vita barn som möjligt... Ska han bara bli "pappa" åt en annans barn nu? Eller är totten fortfarande fertil vid 40 års ålder? Betala och betala förresten, Conrad har väl ingen inkomst?
Citera
2020-12-20, 17:25
  #16962
Medlem
MrRainess avatar
Hehe nej. Han har det inte så fett ekonomiskt det var därför jag lade till "tid". Har varit på en del sammankomster där han varit mer än salongsberusad och troligtvis påverkad av "uppåt". Dock dömer jag inte honom för det då jag själv gärna svingar en bägare ibland. Jag får kanske formulera mig lite annorlunda..Jag tycker mest synd om honom hur han blivit behandlad som en dörrmatta av Dfs gänget. Han är trots allt en mycket trevlig person. Om än väldigt svag i "jaget".
Citera
2020-12-20, 17:31
  #16963
Medlem
okok1s avatar
Jag tycker det är otroligt starkt av Conrad att han lämnar sekten.
__________________
Senast redigerad av okok1 2020-12-20 kl. 17:34.
Citera
2020-12-20, 19:14
  #16964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelbruno
Om det inte är ens egna barns morsa, så är det sällan bra. Visst finns det väl änkor, men de tillhör nog de extrema undantagsfallen.

Conrads kompis Dulny älskar uttrycket hanrej. Men själv är Dulny en snart 40-årig datorspelande ungkarl medan både Herr D och nu Conrad gått och blivit farsor åt andra mäns avkomma. Hanrej deluxe. Åldersmässigt är Conrads nya kvinna på gränsen för om han ska kunna förverkliga sin dröm om egna biologiska barn.
Citera
2020-12-20, 19:24
  #16965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag tycker det är otroligt starkt av Conrad att han lämnar sekten.


Det är inte säkert. Med tanke på att Daniels nya kvinna valt att flytta till honom i Älgarås (hon har skrivit sig på huset som Daniel hyr för 9000 kr/mån) så verkar det som att dom ska stanna i byn.

Frågan är vad dom ska leva på?
Citera
2020-12-20, 20:02
  #16966
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Som någon sa, så gjorde Daniel ett riktigt bra jobb i Ingrid och Conrad. Framförallt att de var helt oberoende av andra organisationer gjorde det hela enormt bra när det gällde att komma över intressanta intervjuobjekt. Man blandade hejvilt Klaus Bernpaintner med Jonas DeGeer med Martin Eriksson, Fabian Fjälling, Dulny, DfS-gubbarna, Friberg, osv osv. Man fick väldigt många olika perspektiv och utläggningar i en och samma pod. De tillhörde dessutom en lite mer lättsinnig genre, till skillnad från Svegot som är en mer initierad, nationalistisk pod. Daniel passade inte in där, utan blev mest en springpojke.
Intervjuerna som de hade i Ingrid & Conrad vill jag minnas var inom blandade ämnen också. Det var inte så utpräglat nationalistiskt då. Det var väl först senare som de allt mer ersattes av nyhetsprogrammen. Jag tyckte att Ingrid & Conrad var som bäst på den tiden med de intervjuerna med mer blandade perspektiv.
Citera
2020-12-20, 20:18
  #16967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Du får det att låta som att morsa är något dåligt.

Fin donna han har hittat!

På den stora bilden på hennes Facebook-sida håller en man om henne. En man som inte är Conrad.
Citera
2020-12-20, 20:31
  #16968
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 100procentNordisk
Conrads kompis Dulny älskar uttrycket hanrej. Men själv är Dulny en snart 40-årig datorspelande ungkarl medan både Herr D och nu Conrad gått och blivit farsor åt andra mäns avkomma. Hanrej deluxe. Åldersmässigt är Conrads nya kvinna på gränsen för om han ska kunna förverkliga sin dröm om egna biologiska barn.
Ja, det finns ett väldigt hyckleri bland nationella med många bortförklaringar till varför de inte lever som de lär. För det mesta brukar det mynna i att de gör "så mycket annat viktigare", så de ska inte behöva avla barn, upprätthålla kärnfamiljer, träna, vara nyktra, osv. Men, men jag önskar dem lycka till. Båda sätter sig ofta på höga hästar, men Daniel har i alla fall en bra personlighet och är lätt att tycka om, medan Dylny är en renodlad von Oben som verkligen förraktar sin omgivning och inte drar sig för att uttrycka det. Han hade inte pissat på en vanlig plejb om så denne stod i fullan låga. Daniel däremot hade kanske inte vågat ingripa, men hade i alla fall gett personen en kram efteråt och pratat vänligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Intervjuerna som de hade i Ingrid & Conrad vill jag minnas var inom blandade ämnen också. Det var inte så utpräglat nationalistiskt då. Det var väl först senare som de allt mer ersattes av nyhetsprogrammen. Jag tyckte att Ingrid & Conrad var som bäst på den tiden med de intervjuerna med mer blandade perspektiv.
Ja, det var väl det som gjorde att de fick till många intervjuer. Jag ska inte ta gift på det, men Daniel var väl inne på det libertarianska spåret långt innan han började komma i kontakt med "nationella" om man bortser från Länsman, då vill säga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback