2012-03-26, 20:40
Medlem
Hej hittade ingen passande ny tråd,
Jag skall inom en snar framtid skaffa tele2s maxi ultimate och funderar på vilken telefon jag skall välja till.
Är riktigt sugen på galaxy note men skulle vilja ha lite åsikter kring varför jag skall välja just denna telefon. Varför eller vad gör denna så bra?

Och som förälder till ett barn på ca året på vilket sätt gör denna telefon sig till en vinnare?
Är detta telefonen för mig?

Tack.
Citera
2012-03-26, 21:56
Medlem
Renewables avatar
Jag valde också en SG Note. För mig lockade den stora skärmen i kombination med 10Gb/mån. Alla andra egenskaper är snarlika de som finns på SG2.

En bonus är att den har en s-pen vilket gör mobilen perfekt för "att göra listor" som t.ex:

Byt blöjan
Sätt ungen i bostadskö i Haparanda
Köp en Note åt ungen

Tror inte telefonens storlek kommer att störa särskilt mycket, jag tar alltid ut telefonen ur fickan när jag ska sitta.
Senast redigerad av Renewable 2012-03-26 kl. 21:58.
Citera
2012-03-26, 21:59
Medlem
Härligt, vet dock inte riktigt vilka funktioner som finns på sg2 men säkerligen snarlika de på ace fast troligen snäppet vassare.

Hur blir bilderna och filmerna med note?
Citera
2012-03-27, 12:45
Medlem
Flytta denna till köpråd
Citera
2012-03-27, 19:55
Medlem
Själv valde jag att vänta tålmodigt en vecka på en HTC One X, kunde inte motstå en quadcore i mobilen Ska sanningen fram så beställde jag först en Galaxy note från Tre med samma abbonemang, men hade jag TUR skulle jag få mobilen efter en månad fick jag veta när jag ringde till deras kundservice, detta trots att säljaren stått och lovat mig 1-3 arbetsdagars leveranstid. Så jag som haft tre hela mitt liv i princip blev förbannad på dem och valde istället att teckna Tele2's abb. Då fick jag nys om HTC's monster med Quadcore o grejer så då vart valet självklart för mig iallafall. Sitter just nu på en skabbig iCrap 4 (iPhone) som jag för övrigt vill slänga i papperskorgen, då det är den sämsta mobil jag haft.) Men jag skulle definitivt rekommendera en android av något slag, har tidigare vart HTC ägare och tycker att dom tillvekar stabila grejor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in