2012-03-27, 16:52
Medlem
Jag köpte min Nokia 5310 xpress för några månader sen i en skum affär.
Det går inte att skicka efter mms -inställningar , eller internetinställningar. På de ställena där man ska ändra det manuellt går det inte välja nåt annat än Telenor , vilket jag inte ens har, utan jag har Halebop.
Vissa utav grejerna i telefonen är på¨norska trots att den är inställd på svenska.
Har försökt skicka efter inställningar på halebops sida, men det kommer ingenting till min mobil , annars kommer det ju alltid ett meddelande, men inget funkar.
Jävligt störande att alltid behöva gå in på halebops sida dagen efter man skulle fått mmset för att se vad det var..

Går alltså inte ändra manuellt , det går bara trycka på välja, när det står telenor...

Har de i affären gjort nåt skumt med mobilen , bara låst upp den halvt? Vet inte vad felet är, nån som vet?
Citera
2012-03-27, 21:20
Medlem
cSxs avatar
Mina pengar ligger på att det är en kopia.
Citera
2012-04-02, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
Mina pengar ligger på att det är en kopia.

Fan då :/ Kan absolut ingenting om sånt här, men ifall det nu är en kopia så går det inte göra nåt åt det?
Är ju inte hela världen , men hade varit lite kul att kunna skicka iväg ett mms om man känner för det , betalade 800 spänn för en mobil som man bara kan ringa och smsa med... Suger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in