Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-04, 08:56
Medlem
HBOLLs avatar
Elin Krantz*was a member of the "We Like Diversity" Facebook page, called herself "multicultural" and a supporter of Third-world immigration into Sweden, the country of her birth.*

http://muhammedbilder.blogspot.se/20...s-som.html?m=1

Negern ser ut att lida av en cp skada.
Ser ut att vara väldigt lågt med iq, impulser som en apa.
Citera
2014-05-03, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag har ju funderat kring detta innan som många av er Flashback-skribenter och läsare säkert har noterat. När är nog egentligen nog? Hur många svenskar ska offras på mångkulturens heliga altare innan uppoffringen är att betrakta som för stor för att det ska vara värt det?

bla bla bla

Okej, varför är inte mångkulturblablabla från Finland med?
Exempelvis Ewa, Sten och Fredrick Nilsson, mördad av Juha "Åmselemorden" Valjakkala?
Jag som själv är född i en Finländsk familj, kan inte säga att det skiljer jätte mycket kulturellt men nog finns det hat mot öst, till exempel ryssar och polacker, vad säger ni om dessa?
Citera
2014-05-03, 08:33
Medlem
Fiskfjolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Okej, varför är inte mångkulturblablabla från Finland med?
Exempelvis Ewa, Sten och Fredrick Nilsson, mördad av Juha "Åmselemorden" Valjakkala?
Jag som själv är född i en Finländsk familj, kan inte säga att det skiljer jätte mycket kulturellt men nog finns det hat mot öst, till exempel ryssar och polacker, vad säger ni om dessa?

Jag kan ju bara tala för mig själv nu. Jag har inget emot ryssar eller polacker. De jag inte gillar gör jag på ett personligt plan. Finns vettiga invandrare från Mellanöstern också men man kan ändå tycka att nog är nog.
Citera
2014-05-03, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Fast man kan ju tänka så här också:

Tänk om Sverige hade varit ett krigsdrabbat land...ett helt helvete att bo i....och man fick möjlighet att fly till trygga Irak....samtidigt som en hoper etniskt svenska kriminaldårar också flyr dit...man försöker göra allt rätt i det nya landet....sköta sig och inte göra någon irakier illa....MEN....så ställer kriminalsvenskarna till med ett helvete i det fina Irak och skämmer ut både sig och alla andra skötsamma svenskar....så man blir hatad av en massa irakier hitan och ditan....bara för att man är svensk och också invandrare.....INTE KUL SÄGER JAG!!!!!!

Det är inte bara andra som kan bli invandrare...svenskar kan också bli det!!

Jag tror helt ärligt att vi inte skulle få fly dit ens. Det Irakiska folket skulle nog inte se sig ha några som helst skyldigheter att hjälpa svenskar i nöd. Men du kanske känner några som tycker att dem har det?

Svenskar ska väl som med mycket annat bara skylla sig själva ifall dem blir utsatta för något hemskt eller hamnar i knipa.
Citera
2014-05-03, 14:05
Medlem
Fula Gubbens avatar
För du eller någon annan formell statistik över dessa nyheter, dvs grövre brott begångna av sydländska invandrare gentemot svenskar?

Siffror, data och statistik är mycket kraftfulla instrument när man ska övertyga folk som börjat vakna upp till insikt om den pågående destruktionen av Sverige. Kan man t ex bekräfta påståendet att "ungefär 1 svensk kvinna i månaden blir sex-mördad av en afrikansk invandrare" med konkreta siffror och rätts-fall, så är det en besk tugga information att smälta för nytillkomna.

Det är förstås viktigt att skilja på nyhets-artiklar om misstankar å ena sidan, och dokumentation vid fällande dom å andra sidan.

Helst skulle man ha en PDF-lista på nätet med alla i sammanhanget relevanta mord/dråp/våldtäkter/grova rån/grova misshandlar/sexuella övergrepp.

Information inkluderar: brottsrubricering, gärningsmannens namn, ålder, nationell/etnisk härkomst, offrets kön och ålder, platsen för brottet, domstols-beslut, samt länk till dom och/eller tidningsartikel.

Att läsaren förstår att dessa tragiska brott kunde ha förhindrats om vi haft en förnuftig invandringspolitik är en mycket viktig insikt. Helt i onödan blir svenskar mördade, våldtagna och förnedrade av främlingar vars närvaro i landet endast gjorts möjlig av politiska beslut. De politiker som öppnat dörrarna, och de journalister som hejat på dem, har vanliga svenskars blod på sina händer.

- F.G
Citera
2018-08-22, 00:51
Medlem
hrwdtjs avatar
Inget pris är för högt för svenska politiker som till varje pris ska tvångsinföra mångkulturen i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in